اخبار

کمتر از دو ماه تا برگزاری ایران پلاست و ابهام در مجوز برگزاری

بسپار/ ایران پلیمر تاریخ برگزاری نمایشگاه پانزدهم ایران پلاست در حالی از سوی مراجع رسمی 18 تا 21 بهمن ماه اعلام شده که شنیده ها حاکی از آن است که صدور مجوز برگزاری این نمایشگاه همچنان در هاله ای از ابهام است.

هفته گذشته شرکت ملی صنایع پتروشیمی جلسه ای را با نمایندگان تشکل ها داشت و طی آن مدیرکل روابط عمومی NPC به عنوان مدیر این دوره نمایشگاه حتی از پیش ثبت نام 600 شرکت به طور رسمی خبر داد.

با اینحال همچنان شنیده می شود که دولت مصر است برگزاری نمایشگاه های تخصصی از جمله ایران پلاست را طبق قانون به بخش خصوصی واگذار کند. چیزی که در تمام این سالها خواست صنایع تکمیلی مشارکت کننده در نمایشگاه بوده است.

در این فاصله کوتاه تا برگزاری (در صورت برگزاری)، بی سرو سامانی نمایشگاه ایران پلاست به نفع هیچ کس نیست خصوصا اعتبار منطقه ای این نمایشگاه که هر سال بیش از گذشته ضعیف می شود.

اینکه آیا هر مجموعه دیگری که طبیعتا برای اولین بار برگزاری این نمایشگاه را به عهده خواهد گرفت در فاصله کمتر از دو ماه تا برگزاری چگونه و با چه زیرساخت هایی می تواند این نمایشگاه را برگزار کند واقعا قابل تصور نیست، مگر به قیمت از بین رفتن منافع ذینفعان واقعی این نمایشگاه و صنعتگران صنایع پلیمر حاضر در نمایشگاه.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا