اخباراخبار ویژه

دومین جلسه شوراری سیاستگذاری نمایشگاه رنگ و رزین برگزار شد

بسپار / ایران پلیمر امسال بیست و دومین دوره نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از 9 تا 12 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این دوره و در یک اقدام مثبت، شرکت بانیان امید، برگزارکننده نمایشگاه اقدام به تشکیل شورای سیاستگذاری با حضور نمایندگان تشکل ها و دست درکاران زنجیره صنایع یاد شده کرده است.

روز گذشته دومین جلسه این شورا با حضور نماینده شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ (خانم چپ نویس)، نماینده سازمان توسعه تجارت، نماینده انجمن صنایع آبکاری ایران (آقای کاظمی)، دو نفر از مشاورین نمایشگاه (آقایان مهندس کثیریها و مهندس فضل الهی)، نماینده اتحادیه فروشندگان رنگ تهران (آقای اقبالی)، و سردبیر گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر برگزار شد.

در این جلسه در خصوص امکان جابجایی تاریخ نمایشگاه پیشنهادی مطرح شد که با توجه به اهمیت تثبیت تاریخ نمایشگاه و وجهه بین المللی آن قرار بر این شد تا در زمان همیشگی برگزار شود.

همچنین به طور مفصل در خصوص موارد مربوط به اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه در جلسه گفت و گو و پیشنهادهایی مطرح شد که از سوی خانم منفرد و آقای سپاسدار به طور جدی مورد توجه و با دید مثبت پذیرفته شد.

در خصوص طولانی بودن عنوان (فارسی) نمایشگاه و تغییر عنوان انگلیسی نیز مشورت‌هایی صورت گرفت و مقرر شد پس از نظرسنجی در پلتفرم‌های مختلف نهایتا جمع بندی و در یک فرآیند یکی دو ساله تغییر نام انجام شود.

متاسفانه برخی از تشکل‌های دعوت شده به شورا در جلسه حضور نداشتند که می‌تواند به روند مورد انتظار برای خروجی این شورا لطمه بزند. برای برگزاری یک رویداد نمایشگاهی که بیش از دو دهه را پشت سر گذاشته و امروز به دنبال ارتقای استانداردهای کیفی و بین المللی خود است، حتما همراهی همه گروه‌های ذینفع لازم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا