اخبار

دومین جشنواره‌ کسب‌ و ‌کار کامپوزیت برگزار می شود: تلاش برای بسترسازی برای سرمایه‌ گزاری در این حوزه

بسپار/ ایران پلیمر همزمان با برگزاری دومین “جشنواره‌ کسب‌ و ‌کار کامپوزیت ایران” در آذر ماه امسال، زمینه‌ای برای سرمایه‌گذاری طرح‌های نوآورانه در حوزه‌های مربوط با کاربرد در صنایعی چون هواوفضا، دریانوردی و کشتیرانی و نفت و گاز فراهم می‌شود.

 دومین “جشنواره‌ کسب‌ و کار کامپوزیت ایران”  با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی به‌منظور تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه در حوزه‌ کامپوزیت، آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

طرح ارائه شده در این جشنواره باید حداقل در یکی از شاخه‌های مواد کامپوزیت یا کاربردهای آنها را در برگیرد ضمن آنکه نوآورانه، صنعتی و دارای جنبه‌های تکنیکی قابل اجرا باشد.

انجام مطالعات امکان‌سنجی تولید، دارا بودن جنبه‌های اقتصادی و تجاری طرح، قابل رقابت بودن میزان سرمایه‌گذاری و مدت بازگشت سرمایه و اختصاص صد درصد مالکیت معنوری طرح به حداقل یک نفر از اعضای تیم از دیگر شرایط پذیرش طرح‌ها در این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 31 مردادماه فرصت دارند تا طرح‌های خود در حوزه‌های کامپوزیت‌های زمینه فلزی، کامپوزیت‌های زمینه پلیمری، کامپوزیت‌های زمینه سرامیکی، نانوکامپوزیت‌ها و بازیافت مواد کامپوزیتی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طرح‌های ارسالی باید دارای کاربرد در حوزه‌هایی چون هواوفضا، دریانوردی و کشتیرانی، خودروسازی، لوله و مخازن، مواد پزشکی و زیستی، نساجی و بافت‌های ویژه، دکوراسیون و ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی، انرژی‌های تجدید پذیر و صنایع دفاعی باشند.

به تمامی تیم‌هایی که طرح‌های آنها به مرحله‌ نهایی راه یابند گواهینامه‌ شرکت در جشنواره اعطا می‌شود. گواهینامه‌ شرکت به منزله مدرکی جهت احراز مالکیت و ارائه آن در این جشنواره خواهد بود و کمیته‌ اجرایی، شرکت کنندگان دیگر تیم‌ها، داوران، سرمایه‌گذاران و مخاطبین آزاد نخواهند توانست بدون اجازه‌ صاحبان ایده از منافع معنوی و حقوقی طرح استفاده کنند.

 

گزارش بسپار از اولین دوره برگزاری جشنواره کسب و کار کامپوزیت:  [EasyDNNnewsLink|441]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا