اخبار

دولت اسکاتلند تصویب قانون اقتصاد چرخشی را به سبب شیوع کرونا معلق می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دولت اسکاتلند اعلام کرده است که گذراندن قانون اقتصاد چرخشی را به سبب اولویت‌هایی که به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آمده است، متوقف می‌کند.

oseanna CunninghaR معاون محیط زیست اسکاتلند می‌گوید: «دولت اسکاتلند به رفع فوری مسئله تغییر اقلیم جهانی متعهد است و می‌خواهد برنامه تغییر اقلیم خود را تغییر دهد تا به این ترتیب اهداف بلندپروازانه آن را در حذف کامل عوامل موثر نشان دهد. با این حال با توجه به تاثیرات ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی و بهداشت، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که انتشار برنامه به روز شده تغییر اقلیم تا انتهای ماه آوریل عملی و مناسب نیست. این به آن معنا نیست که برنامه ما متوقف شده است، در واقع این برنامه ادامه دارد اما درک جدیدی به وجود آمده و ما وارد فضای جدیدی شده‌ایم. بنابراین اهمیت حیاتی دارد که فعالیت‌های ما در هفته‌ها و ماه‌های آتی، حتی واکنش‌هایی که در قبال سایر مسائل جهانی مانند تغییر اقلیم داریم، بازتابی از شرایط جهانی و در حمایت از واکنش ملی ما باشد.

من برای کمیته تغییر اقلیم نامه‌ای نوشتم و درخواست کردم که پیشنهادهای تخصصی خود را پیرامون چگونگی واکنش تحت شرایط فعلی ارائه کنند تا با به روزرسانی نقشه تغییر اقلیم، پس از پایان شرایط فعلی، اسکاتلند به صورت سبز از این وضعیت بهبود یابد.»

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا