اخبار

دوده جدید با خواص استثنائی در K2016!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Cabot Corporation که یکی از بزرگترین شرکت‌های دوده سازی جهان می‌باشد، راه حلی برای تمامی‌کاربردهای پلاستیکی حاوی دوده از منظر رسانایی، پایداری و ایمنی داشته که آن را در نمایشگاه K2016 معرفی خواهد نمود. به عنوان بخشی از تعهد این شرکت در راستای ایمنی مصرف کننده و نظارت بر محصول، Cabot دارای بیش از 20 نوع دوده‌ی مخصوص بوده که توسط انجمن بین المللی دوده سازان تایید شده است. این فناوری جدید نیز همچون سایر تولیدات او، در راستای توجه به مقررات مبتنی بر محدودیت استفاده از هیدروکربن‌های حلقوی (PAHs) برای کاربردهای در تماس با پوست بدن انسان می‌باشد. این مقررات محدودکننده که طبق کمیسیون مقررات اتحادیه اروپا شماره‌ی  1272/2013 می‌باشد، باعث می‌شود که پلاستیک‌های تولید شده توسط تولیدکنندگان منطبق با سلامت مصرف کننده باشند. شرکت Cabot با رعایت این محدودیت‌ها به مصرف کننده این اطمینان را می‌دهد که خطرات سلامتی در رابطه با مصرف این محصولات وجود ندارد.

شرکت Cabot همچنین گواهینامه‌های مبنی بر کاربردهای تماس مواد غذایی برای تولیدات خلوص بالای خود را دارا می‌باشد. از جمله گونه‌های تولیدی طبق این گواهی نامه‌ها می‌توان به گونه‌های خاص با خلوص بسیار زیاد MONARCH® 4750، BLACK PEARLS® 4350 و BLACK PEARLS® 4750 اشاره کرد. این گونه‌های تولید تاییدیه انجمن غذا داروی آمریکا (FDA) را نیز دارا می‌باشند.

با گسترش قوانین بسیار برای کاربردهای مختلف در مصارف مرتبط با پوست، بسیار مهم است که مصرف کننده دوده‌ی مورد نیاز خود را دقیقا مطابق با کاربرد مورد نظر خریداری نماید. به عنوان مثال مشتریانی که به دنبال رنگ‌های ویژه و عملکردهای نوری مختلف برای کاربردهای در تماس با مواد غذایی هستند، گونه‌های دقیقا متناسب با نیاز آن‌ها در بین محصولات Cabot موجود می‌باشد.

شرکت Cabot همچنین در حال گسترش تولیدات مستربچی خود در کل دنیا بوده که در اوایل سال گذشته به معرفی آن پرداخته بود. یکی از این محصولات که دارای مجوز FDA نیز می‌باشد مستربچ مشکی PLASBLAK® UN2019 است. این محصول از سخت‌ترین مراحل آزمون‌های سلامتی برای تماس با مواد غذایی گذشته است.

شرکت Cabot محدوده‌ی گسترده‌‌ای از فرمول بندی‌ها برای پلاستیک‌های رسانا را نیز ارائه کرده است. محصول ویژه‌ی CABELEC® CA6410 که یک آمیزه‌ی رسانا نیز می‌باشد، به خوبی برای مصرف در بسته بندی‌های رسانا و پلاستیک‌های ظروف حمل و نقلی کارامد می‌باشد. محصول دیگر Cabot با نام CABELEC® XS6296 برای کاربردهای رانشگری ورق و گرماشکل دهی پلی استرها خواص انعطاف پذیری و رسانایی مناسبی را ایجاد می‌نماید. علاوه بر این، برخی از محصولات تولیدی، برای استفاده در رزین‌های بازیافتی طراحی شده اند و تمامی‌استاندارهای مورد نیاز  را گذرانده‌اند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا