اخبار

دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی یک مدیر سالم را از دست داد/ محتشمی پور برکنار شد/ جانشین او چه کسی است؟

بسپار/ ایران پلیمر  رضا محتشمی پور که سالهای نسبتا طولانی و در چند دوره ی مدیریت های مختلف بر شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در دفتر توسعه صنایع پایین دستی در این شرکت بیشترین ارتباط و تعامل را با صاحبان صنعت پلیمر داشت، از ریاست این دفتر به خواست معاون وزیر نفت کنار گذاشته شد تا احمد جزایری جای او را بگیرد. 

 

رضا محتشمی پور دانش آموخته صنایع پلیمر بود و در طی سالهای ریاست خود سازوکاری را برای حضور و مشارکت تشکل ها در حد بضاعت خود و با همه محدودیت هایی که در بدنه شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجود داشت، ایجاد کرده بود. او در کنار تشکل ها معتقد به الزام عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا بود. در شرایط فعلی و معضلات تامین مواد اولیه و زمزمه های خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا که دست کم در مورد شفافیت آن اتفاق نظر وجود دارد، این شایبه مطرح است که شاید برکناری وی در همین راستا بوده باشد. او همچنین اصلاح در ساختار بهین یاب را برای رفع مشکلات تامین مواد اولیه توسط تولیدکنندگان واقعی ضروری می دانست. 

هر چند این روزها نمایشگاه ایران پلاست اخبار صنعت پلاستیک را تحت الشعاع قرار داده است، باید دید احمد جزایری که مدیریت پتروشیمی صدف (تولیدکننده لاستیک مصنوعی ٍESBR) را در کارنامه خود دارد، با چه پیش شرط ها و با چه برنامه ایی به ریاست دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی منصوب شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا