اخبار

دستگاه جدید و مدرن شرکت Sorema برای جداسازی برچسب بطری ها

بسپار می نویسد، به منظور پاسخگویی به نیاز های مختلف بازار، شرکت SOREMA اخیراً به مطالعه و توسعه سیستمی مبتکرانه و جدید برای جداکردن برچسب از بطری های PET پرداخته است. 

شرکت SOREMA زیر مجموعه شرکت PREVIERO S.r.l. از سال 1976 تا کنون صد ها سیستم بازیافت برای انواع ضایعات پلاستیک در سراسر دنیا نصب کرده است و به لطف این تجربه بلند مدت، هم اکنون شرکت SOREMA در سراسر جهان به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تکنولوژی و سیستم های بازیافت شناخته می شود. خصوصیت ویژه تکنولوژی های SOREMA تنوع و قابل اعتماد بودن آنها می باشد. 
به منظور پاسخگویی به نیاز های مختلف بازار، شرکت SOREMA اخیراً به مطالعه و توسعه سیستمی مبتکرانه و جدید برای جداکردن برچسب از بطری های PET پرداخته است. 

سیستم Bottle Delabeler شرکت SOREMA (که در حال ثبت پتنت می باشد) دستگاهی برای جداسازی برچسب از بطری های PET مصرف شده می باشد که در خطوط بازیافت مورد فرآیند قرار می گیرند. این سیستم دارای تنوع پذیری بالایی می باشد، می تواند به راحتی در هر خط بازیافتی با خروجی هایی بین 600 تا 12000 کیلوگرم بر ساعت نصب شود. مصرف انرژی پایین به همراه نگه داری آسان وارزان قیمت از دیگر خصوصیات این دستگاه می باشد. به علاوه قطعات یدکی این دستگاه به آسانی در بازارهای محلی یافت می شود. 
کاربرد دیگر این تکنولوژی در پیش آماده سازی بطری های مخلوط و خشک و بسته بندی های سخت می باشد. در حقیقت، سیستم delabeler شرکت SOREMA به همراه جداکننده آیرودینامیک بازدهی بسیار بالایی در پاک سازی خشک بطری های مخلوط دارند و آلاینده های سطحی جامد را می زداید. سیستم delabeler شرکت SOREMA بسته به هدف و نیاز هر پروژه می تواند در نقاط مختلف یک خط بازیافت قرار گیرد. هنگامی که این دستگاه به همراه optical bottle sorting مورد استفاده قرار می گیرد بازده جداسازی ردیاب ها را بهینه می کند. 
دستگاه bottle de-labeling شرکت SOREMA همچون تمام تکنولوژی های شرکت SOREMA نتیجه تحقیق و توسعه عمیق و طولانی مدت می باشد که سبب ایجاد بازدهی و قابلیت اعتماد بالا در محصولات می گردد. 
هم اکنون، دستگاه bottle de-labeling شرکت SOREMA در نقاط مختلف دنیا همچون آمریکا، اروپا و آسیا نصب شده است و بالاترین درجه رضایت مشتریان را به سبب بهبود فرآیند و اطمینان از بالاترین عملکرد کسب نموده است. 
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88787883 تماس حاصل فرمایند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا