اخبار

دستگاه تمام الکتریک NEGRI BOSSI به زودی رونمایی می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت NEGRI BOSSI در اولین رویداد ایتالیا که امسال در ماه مارچ با نام Mecspe در مکانی به نام Parma برگزار می شود، آخرین فناوری خود را به نمایش خواهد گذاشت. 

در این رویداد شرکت NEGRI BOSSI دستگاه جدید سری Nova خود را معرفی خواهد کرد. این دستگاه در مدل eT دستگاهی ۱۰۰ تنی بوده و تمام الکتریک است و برای داشتن طول عمری طولانی طراحی شده است.

از جمله مزایای این دستگاه می توان به خود روغن کاری (self-lubricating)  در واحدهای متحرک اشاره کرد. این مساله اطمینان از تمیز بودن محوطه دای را ایجاد می کند. این مساله این دستگاه را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در محیط های اتاق های تمیز (Cleanroom environment) تبدیل می کند. این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های معمول ذخیره ی بیشتری از انرژی را دارد و چرخه ی تولید را کوتاه تر می کند. انواعی از این دستگاه در محدوده ی ۵۰ تا ۳۵۰ تن به دستگاه کنترل کننده ی Tactum مجهز بوده که کار با آن بسیار ساده (User friendlyپ) است.

در خلال این رویداد، این دستگاه یک ظرف بستنی از جنس پلی پروپیلن را تولید خواهد کرد. این ظرف ۲۵ گرم وزن داشته و با چرخه ای ۵ ثانیه ای تولید می شود. قالب این ظرف توسط یک قالب ساز ایتالیایی به نام SCS تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا