اخبار

در گلریزان مهرسهیلا شما هم سهیم باشید

بسپار/ ایران پلیمر موسسه خیریه مهرسهیلا یک سازمان مردم نهاد حمایتی است که تلاش می کند عوارض و تبعات روانی و اقتصادی را برای بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنها با کمک های خود سبک تر کند. قبلا از این موسسه خیریه و موسس آن ناصر امینی (از پیشکسوتان صنعت پلاستیک و مدیرعامل ساپل) و گلریزان های سالانه آن نوشته ایم. در مراسم گلریزان این موسسه فرصت دارید تا درهزینه های دارو و درمان بیماران شما هم شریک شوید.

حتما شده که تک تک ما در میان خانواده و دوستان، بیماری مبتلا به سرطان داشته باشیم و از نزدیک و لحظه به لحظه در فرآیند دشوار درمان همراه بوده باشیم. درد جسمانی در کنار درگیری های عاطفی و روانی از یک سو و بار سنگین هزینه های تحمیلی از سوی دیگر بسیاری از خانواده ها را فرسوده و برای مدتی طولانی زیر فشارهای غیرقابل تحمل قرار می دهد.

گلریزان مهرسهیلا می تواند فرآیند درمان را برای تعدادی از بیماران مبتلا به سرطان آسانتر کند. از شما دعوت می کنیم تا در این مراسم که 18 بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود، حاضر شوید و یا از طرق دیگر در این کار خیر نقش داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:

دیروز سالروز پرواز سهیلا بود/ گفت و گو با ناصر امینی موسس خیریه مهرسیهلا: هدف موسسه این است که نامش امید را در اذهان تداعی کند

در گل ریزان خیریه مهرسهیلا چراغ امید چند خانه پر سو شد/ صنعت پلیمر در سال سخت هم سخاوت کرد

گلریزان یک میلیارد و 84 میلیون تومانی صنعت پلیمر در دو ساعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا