اخباراخبار ویژه

در شرکت ماشین های پارس ساخته شد: دستگاه ایران‌ساخت تولید درپوش‌های بطری

بسپار / ایران پلیمر حسین ابراهیم پور عضو هیئت مدیره شرکت ماشین های پارس با اشاره به این که دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی برای قالب گیری و فشرده سازی مداوم استفاده می‌شود، گفت: دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی به عنوان نوآوری نسل دوم پردازش قالب گیری درپوش پلاستیکی، همه اندازه های CSD و درب بطری های آب را تولید می کند.

دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی، درب بطری با کارایی و کیفیت بالا تولید می کند و محصولات با مواد رزین PP و PE را نیز تولید می کند. دستگاه تزریق چرخشی تمام اتوماتیک بوده و با راندمان خروجی بالا، مصرف کم و صرفه جویی در زمان و انرژی یک دستگاه ایده آل برای تولید انواع درب بطری به حساب می آید.

کنترل خودکار

دستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی چرخشی کاملا توسط رایانه کنترل می شود و از پایداری و دوام عالی برخوردار است. درب های ساخته شده توسط این دستگاه ظاهری صاف و زیبا، بدون نقطه تزریق و انطباق دقیق اندازه دارند، در مقایسه با دستگاه تزریق سنتی مشابه، خروجی آن تا ۳ برابر افزایش یافته، مصرف مواد اولیه با بازدهی بالا و تولید کمترمواد زائد از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه است.

همچنین نرخ تولید بدون گرم شدن رانر تا ۹۸ درصد افزایش یافته است. در ضمن دستگاه تزریق درب بطری باعث صرفه جویی زیادی در نیروی انسانی، کاهش حجم استفاده از محیط و در نهایت صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. علاوه بر این ها در صورت درخواست های ویژه مشتریان مانند چاپ علائم و لوگو نیز می تواند بر این اساس با هزینه کم و راندمان بالا محقق شود.

سهم 45 درصدی از بازار

پرس های چرخشی هیدرولیک به طور ویژه برای تولید محصولات ترموپلاستیک با استفاده از فشرده سازی طراحی شده اند. بیش از ۴۵ درصد از درب های پلاستیکی نوشیدنی از طریق پرس و فشرده سازی تولید می شوند.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: ساخت دستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی در داخل کشور، مانع خروج حجم زیادی ارز از شکور شده است و مشخصا با توجه به شرکت ها و محصولات دانش بنیان داخلی می توان در این عرصه موفقیت های بیشتری نیز کسب کرد.

یکی از نقاط قوت شرکت دانش بنیان ماشین‌های پلاستیک بادی پارس، آموزش تخصصی و کاربردی در دو حوزه مشتری ها و تربیت متخصصین جوان برای کشور است که می تواند موجبات توسعه پایدار را فراهم کند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا