اخبار

دریافت جایزه صنعت سبز کشور از سوی شرکت های پتروشیمی پارس و پلی پروپیلن جم

بسپار/ایران پلیمر شرکت پلی پروپیلن جم برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت جایزه صنعت سبز کشور شد.

شرکت پلی پروپیلن جم؛ در مراسم سالیانه معرفی صنایع سبز کشور، شرکت پلی پروپیلن جم از سوی سازمان محیط زیست کشور به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد.

این جایزه به صنایعی تعلق می گیرد که در یک سال گذشته، علاوه بر آلاینده نبودن، توانسته اند در حوزه‌های مختلف زیست محیطی، گام های بزرگ و اساسی بردارند.

واحد HSE شرکت پلی پروپیلن جم توانسته طی یک سال اخیر با همراهی محیط زیست استان بوشهر، اقدام به اجرای طرح های کلان و راهبردی در حوزه محیط زیست چون طرح آموزشی فرهنگی “محله سبز” در شهرستان های ده گانه استان بوشهر کند که نقشی موثر در توسعه فرهنگ محیط زیست ایفا نماید.

کاهش آلاینده‌های صنعتی، مدیریت پسماندها، صیانت و ارتقای فضای سبز، احیای سنت نیک درختکاری و نیز توسعه استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر از جمله فعالیت‌های زیست محیطی پلی پروپیلن جم است.

 

پتروشیمی پارس هم علاوه بر اجرای این طرح، اقدامات زیست محیطی متعدد دیگری در حوزه محیط‌زیست انجام داده که می‌توان به نصب سیستم‌های پایش آنلاین روی منابع نشر آلاینده محیط زیست، رفع آلودگی خاک با به روزترین روش‌های روز دنیا از انبار بارگیری واحد LD آریاساسول و کشیدن لاین بخار جهت بهسوزی فلر ۹۹۱ اشاره کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا