اخبار

درپوش های فیلمی سفید و آسان بازشو برای مصارف یخچال فریزری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، درپوش های فیلمی از جنس PET، آسان بازشو و مناسب برای غذاهای روزانه که در یخچال یا فریزر نگهداری می‌شوند به نام LumiLid® XL7W برای ظروف از جنس PP توسط شرکت  Toray Plastics معرفی شدند. از جمله کاربردهای این ظروف می توان به نگهداری مواد غذایی لبنی از جمله پنیر، خامه ترش، ماست، کره، پنیرهای فرآیند شده‌ی یخی و بستنی اشاره کرد. محصولات XL7W برای فرآورده های غیر لبنی نظیر مارگارین و محصولات گیاهی دیگر نیز مناسب است. از کاربردهای دیگر آن می توان به نگهداری دسرها، مواد غذایی یخ زده‌ی غیر لبنی نظیر محصولاتی که با شیر نارگیل، بادام و سویا درست می شوند اشاره کرد.

جنس این فیلم از پلی استر بوده که با فناوری نوین این شرکت تولید شده و دارای خواص مکانیکی قابل توجه می باشد. این فیلم با یک لایه ی درزگیر تقویت شده که به صورت تخصصی با فناوری اکسترودر پوششی آمیزه‌ای درزگیر تولید می شود.

این فناوری تلفیقی فیلمی را ایجاد می نماید که محدوده ی دمایی درزگیری گسترده ای از 200 تا 350 درجه فارنهایت را پوشش داده و در حین فرآیند درزگیری، استحکام مناسبی را حفظ می نماید. زمانی که XL7W به ظرف PP چسبانده می شود، اتصالی بسیار قوی و مهر و موم شده را ایجاد می نماید و به هیچ عنوان حتی در صورت بسیار پر بودن ظرف نیز محتویات از آن نشت نمی کند.

سایر فیلم های درپوشی که تا به حال ساخته شده اند، دارای لایه ی درزگیر بسیار نازک بوده و نمی توانند عملکرد مشابهی با XL7W را ایجاد نمایند. با ایجاد یک لایه درزگیر قوی با عملکرد زیاد نظیر XL7W امکان جایگزینی با فناوری های چند لایه امکانپذیر می شود. این فناوری همچنین بسیار آسان بازشو بوده و تازگی محصولات را به خوبی حفظ می نماید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا