اخبار

دبیر علمی کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند: 40 مقاله علمی-کاربردی طی دو روز ارایه می شود

بسپار/ ایران پلیمر به نقل از دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند می نویسد، مقالات ارسال شده به دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند در مقایسه با دوره های پیشین رشد کیفی و کمی قابل توجه ای داشته است. جنبه های مختلف فناوری مستربچ و کامپاند موجب شده که محققین در زمینه های بسیار وسیعی از این صنعت فعالیت داشته و این کنفرانس بستر مناسبی شد تا یافته های علمی وکاربردی در قالب مقالات ارزنده ای ارائه شود.

زاهد احمدی گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده توسط هیات اجرایی کنفرانس از ابتدا کمیته ی علمی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه تشکیل شد که ماموریت اصلی آنها غنای علمی و ارتقا کیفی مباحث علمی مطروحه در کنفرانس بود.. پس از فراخوان کنفرانس، حدود 60 مقاله به دبیرخانه ارسال شد. مقالات ارسالی توسط کمیته علمی بررسی شد و پس ارزیابی و انطباق با اهداف کنفرانس امتیاز بندی شدند. با توجه به برنامه ی زمانبندی پیش بینی شده جهت برگزاری کنفرانس حدود 40 درصد از مقالات منتخب به عنوان سخنرانی و سایر مقالات به صورت پوستر ارائه می گردند. 

برنامه های علمی سومین کنفرانس مستربچ و کامپاند

با هدف توسعه فرهنگ خلاقیت صنعتی، بخش ویژه ای از کنفرانس به برنامه ایده پردازی با هدف توجه خاص به این مهم در بین جوانان دانشجو و آینده سازان صنعت کشور در نظر گرفته شده و امید است که با استقبال کلیه دست اندرکاران روبرو شود. بخش عمده ی کنفرانس اختصاص یافته به ارائه مقالات مرتبط با آخرین دستاوردهای فنی در حوزه مستربچ و کامپاند پلیمری تا امکان تبادل نظر و ارائه مطالب علمی فراهم آید. همزمان با ارائه مقالات کارگاه های تخصصی با موضوعات خاص جهت ارائه به علاقه مندان نیز در رابطه با موضوع کنفرانس پیش بینی شده است. در بخش نمایشگاه، صاحبان فناوری آخرین یافته های فنی خود را جهت توسعه صنعت مستربچ و کامپاند بصورت تجربی عرضه میدارند و علاقه مندان می توانند به طور اختصاصی به بررسی مزیت استفاده از این خدمات در فناوری مستربچ و کامپاند بپردازند.

 

کنفرانس یاد شده 16 و 17 بهمن ماه به همت انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاندهای پلیمری ایران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا