اخبار

دانیال نادری، کارشناس فروش اپسان: اشتغال دانش آموختگان از اولویت های کشور است که با شرکت های دانش بنیان محقق می شود

بسپار/ایران پلیمر نادری می گوید: نزدیک ۷ سال است که ما در بازار پلاستیک ایران در حوزه واردات مواد اولیه فعالیت داریم. ما واحد بازرگانی هستیم و تولیدات ما در یک شرکت ترکیه ای انجام می شود. نماینده انحصاری این شرکت در ایران هستیم. مواد اولیه وارداتی ما PBT، پلی آمید و نرم کننده های پایه آن هستند.
وی افزود: محصولی که امسال به بازار معرفی و ارایه کردیم، پلی کربنات و پلی استال بود که به سبد کالایی ما اضافه شد. به خاطر بحث کرونا امسال اصلا نمی‌خواستیم در نمایشگاه شرکت کنیم ولی چون در سال قبل هم نتوانسته بودیم حضور داشته باشیم و کمی از بازار دور شده بودیم، تصمیم گرفتیم که در نمایشگاه این دوره شرکت کنیم.
نادری در ادامه ضمن اشاره به برخی از مشکلات، نگاهی به آینده هم داشت: مشکلات که برای واردات خیلی زیاد است. چیزهایی که همه می دانند مثل عدم انتقال پول و … .
با این حال، خدا را شکر، یک تیم جوان و باانگیزه هستیم که در این ۷ سال فعالیت در بازار ایران، خیلی با قدرت کار را ادامه دادیم؛ به جرات می توانم بگویم که در بازار ایران هم از لحاظ کمی و هم کیفی، فکر نمی کنم شرکتی باشد که بتواند در زمینه پلی آمید و PBT با ما رقابت کند.

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گو را در شماره 221 ماهنامه بسپار که در نیمه اسفند ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه و فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا