اخبار

خودروهای برقی با فناوری های جدید BASF

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکت BASF و مرکز تحقیق و توسعه ی خودرو در Guangzhou با نام Guangzhou Automobile Group Co. Ltd اخیرا سه خودروی برقی طراحی شده با همکاری یکدیگر را معرفی کرده که طراحی آن مربوط به آینده بوده ولی دارای ویژگی های گسترده ای است که بازار خودروی برقی چین را تحت تاثیر قرار خواهد داد. گفته می شود با تولید این خودروها مفهوم جدیدی از خودروهای برقی ایجاد شده است.

با استفاده از مواد و راه حل های جدید شرکت BASF این خودروهای دارای دو صندلی، با محدوده ی وسیعی از کاربرد برای انواع راننده و انواع مسیرها اعم از درون شهری و بین شهری ممکن خواهد شد. از جمله مواد و راه حل های BASF می توان به راه حل های تمیز شونده در هوا، منسوجات مربوط به صندلی، قطعات پلیمری مصرفی در بدنه ی خروجی، محفظه های باطری خودرویی و موارد ریزتر اشاره کرد. تمامی این محصولات در ابتدا راه حلی از طرف شرکت BASF بوده که در نهایت به محصول تبدیل شده است. رنگ بدنه ی خارجی خودرو با همکاری شرکت BASF و GAC توسعه یافته است. این رنگ به هر خودرو شخصیتی جداگانه خواهد بخشید.

سه خودروی طراحی شده 2US، 2U و 2ALL نام گرفته اند. هریک از این خودروها ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به آن پرداخته می شود.

  • 2US یک خودرو با دو صندلی بوده که مخصوص راننده های با سن بالا طراحی شده است. صندلی این خودرو به صورت چرخشی طراحی شده که به افراد پیر این امکان را می دهد تا راحت پیاده و سوار شوند. دنده های پلاستیکی این خودروها از Ultramid® Advanced N ساخته شده که عملکردی نرم با سازوکار چرخشی داشته و در صورت لزوم تا ۹۰ درجه قابلیت چرخش دارد.
  • 2U طراحی این خودرو بسیار ظریف بوده و برای سلیقه های بانوان طراحی شده است. ظاهر خز مانند صندلی های این خودرو با استفاده از Ultrafuse® TPU و با استفاده از چاپ سه بعدی تولید شده است. طراحی صندلی این خودرو بسیار منحصر به فرد است.
  • 2ALL این خودرو به گونه ای طراحی شده که توسط تمامی افراد خانواده قابل استفاده باشدو سپر جلوی این خودرو با استفاده از Elastollan® HPM ساخته شده و ضد خراش است. فوم صندلی های این خوردو با استفاده از Infinergy شرکت BASF تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا