اخبار

خط رنگ به سایت ایران‌خودرو تبریز اضافه می‌شود

بسپار / ایران پلیمر  مهدی خطیبی در نشست با رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و قطعه سازان استان آذربایجان شرقی در شرکت ایران خودرو تبریز، گفت: مرکز توسعه تجارت و خدمات قوای محرکه ایران خودرو که براساس آن ایجاد پاورترین ایران خودرو کلید خورده است، در حوزه تولید و عرضه قوای محرکه خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین نیز فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به چشم انداز صنعت خودرو تا سال ۱۴۰۴ گفت: باید برای صادرات برنامه مشخصی داشته باشیم و یقینا مسیر بازارهای صادراتی با افزایش کیفیت محصولات گشوده خواهد شد.

خطیبی با اشاره به برنامه‌های تحول کیفیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: اگر صادرات محصول با کیفیت نداشته باشیم تولیدمان سودآور نخواهد بود و برنامه‌ریزی برای این موضوع در ادامه تولید و توسعه صنعت خودروی کشور اجتناب‌ناپذیر است.

وی از اضافه شدن خط رنگ به ایران‌خودرو تبریز تا دو سال آینده خبر داد و گفت: پس از آن، خط تولید بدنه و سالن پرس با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به این سایت تولیدی افزوده خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر توسعه خطوط تولید گیربکس و موتور خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین در شرکت‌های ایدم و چرخشگر گفت: باید کیفیت این بخش از محصولات نیز افزایش یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: پرداخت نقدی در شرایط مناسبی قرار دارد و به این سمت پیش می‌رویم تا ظرف دو تا سه ماه آینده مطالبات قطعه‌سازان بالای ۱۲۰ روز نباشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا