اخبار

خطوط تولید فیلم های نفوذناپذیر Bandera مناسب برای کشاورزی

بسپار می نویسد، شرکت Bandera  جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان جهانی در تولید خطوط تولید فیلم بادی در ابعاد بزرگ برای مصارف کشاورزی به اثبات رسانده است.

در طول 5 سال گذشته تقاضا  برای خطوط  فیلم چندلایه  از شرکت Bandera   افزایش یافته است. این خطوط نه تنها توانایی تولید پوشش گلخانه استاندارد، بلکه  توانایی تولید  فیلم نفوذناپذیر (Barrier) با خواصی برتر همچون  Photoselective   بودن،  بهبود  خواص پایداری، ارتقا  استحکام  و افزایش عمرمفید تحت شرایط سخت آب و هوایی  را دارا هستند.

این خط تولید با استفاده از راه کارهای فنی و خلاقانه به گونه ای طراحی شده که تولید فیلم برای کاربرد های مختلف هم چون Silobag، Flexitanks، فیلم برای ضدعفونی کردن خاک، پوشش داخلی کانتینر را ممکن می سازد. همه این کاربردها با ساختار “Barrier” (غیرقابل نفوذ) 5 و 7 لایه طراحی شده اند که سبب می شود تا محصول نهایی نفوذناپذیری چشم گیری در مقابل گازها داشته باشد و انبارسازی و حمل و نقل محصولاتی که به راحتی تخریب می شوند را تسهیل می نماید.

در دوازده ماه آینده شرکت باندرا به نصب 5 خط تولید در 4 شرکت بزرگ در قاره های مختلف خواهد پرداخت. این خریداران به شرکت Bandera نه تنها به خاطر تجربه ارزشمند و طولانی و لیست غنی مشتریان بلکه به خاطر خدمات پس از فروش فنی آن، اعتماد می کنند.

به لطف مهارت و توانایی فنی مهندسین شرکت Bandera  ، طراحی و ساخت خطوط تولید به صورت 100% در شرکت Bandera در  شهر Busto Arsizio  در نزدیکی میلان انجام می پذیرد. Bandera همواره مشتاق بازدید مشتریان خود از خطوط در حال تولید در نمایشگاه دائمی خانه اکستروژن Bandera  می باشد.

شرکت     Banderaبه مشتریان این فرصت را می دهد تا نیازهای خود را مطرح کنند و بر آن اساس خطوط تولید را مطابق با درخواست مشتری طراحی و تولید می نمایند. این قابلیت فوق العاده شرکت Bandera سبب پیشرفت تولید و توسعه تجارت مشتریان و ارتقا فناوری های مورد استفاده آنان می گردد.

دامنه تولید خطوط Agrifilm  شرکت باندرا:

·         محدوده ضخامت 30-220 میکرون

·         عرض مفید تا 24 متر با winder های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک

·         خروجی تا 2000 کیلوگرم بر ساعت و بیشتر

·         ساختار 3 و 5 و 7 لایه

علاقمندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88787883-021  داخلی 217 تماس بگیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا