اخبار

خسارات سیل به ۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد

بسپار/ایران پلیمر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از خسازت به هشت واحد صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد در پی وقوع سیل خبر داد و گفت که خسارت به چهار واحد قابل توجه بوده است.

سعید صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، از خسارت به هشت شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد در بامداد چهارشنبه خبر داد و گفت: خسارت چهار شرکت قابل توجه بوده، به طوری که دیوار واحد ریخته و بخش نگهبانی تخریب شده، اما خسارت بقیه قابل توجه نیست. البته اکثر واحدها بیمه بودند  که وضعیت آن‌ها صورتجلسه شده و منتظر بازدید مسئولان بیمه و تعیین میزان خسارت هستیم.

همچنین به گفته وی سیل اراضی بالادست را شسته و علاوه بر دیوارهای تخریب شده، گل و لای وارد خیابان‌ها شده بود. اما از روز پنجشنبه امکانات سخت افزاری و منابع انسانی برای پاکسازی در اختیار این شهرک قرار گرفت‌.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با بیان اینکه شهرک صنعتی پایتخت هم امروز دچار سیل شده، تصریح کرد: در این شهرک واحدی آسیب ندیده، اما گل و لای زیادی در خیابان‌ها هست که به سد چنداب در سمنان برمی‌گردد. البته اطلاعی از وضعیت سد نداریم. البته به خاطر سیستم دفع آب‌های سطحی، بیشتر آب‌ها داخل شهرک نیامده و اطراف آن خارج شده، اما گل و لای داخل شهرک هست که نیروهای همان شهرک و شرکت شهرک‌ها، ماشین آلات فراهم کردند و پاکسازی در دست اجرا است. ظرف دو تا سه روز آینده شهرک صنعتی پایتخت کامل پاکسازی می‌شود و شهرک صنعتی عباس آباد هم پیشرفت خوبی داشته و مشکلی برای رفت و آمد نداشته است‌.

به گفته وی برق شهرک صنعتی عباس آباد بخاطر رعایت مسائل ایمنی قطع بود که حالا برطرف شده است. امروز هم احتمالا شهرک پایتخت تعطیل باشد، اما اگر بارندگی ادامه نداشته باشد، احتمالا این شهرک هم فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا