اخبار

خدماتی برای بهبود عملکرد خط تولید بسته بندی نوشیدنی ها در چرخه‌ی طول عمر سرمایه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، چگونگی ارایه خدمات برای ساخت، حفاظت و بهبود عملکرد خط تولید نوشیدنی در چرخه‌ی طول عمر سرمایه‌ی خود مساله ای است که مدت‌هاست تیم‌های خدمات دهی شرکت‌های Sidel و Gebo Cermex را به خود مشغول کرده است. این دو شرکت به عنوان بخشی از گروه Sidel در Drinktec 2017 فعالیت‌های خود را به صورت مشترک ارائه نمودند.

با رشد بازار و تقاضای در حال تغییر و بهبود شرایط مصرف کننده و نیاز به انعطاف بیشتر در تولیدات، تولیدکنندگان نوشیدنی محدودیت‌های تجهیزات تولیدی خود را به حداکثر مقدار ممکن رسانده اند. این امر به طور فزاینده ای بر نیاز به حفظ عملکرد مطلوب در طول چرخه عمر سرمایه خود تأکید می‌کند.

طبق گفته‌ی Jean-François Tourrenc مدیرعامل شرکت Gebo Cermex :”امروزه نیاز است تا تولیدکنندگان نوشیدنی بر هسته‌ی فعالیت‌های خود تمرکز نمایند. با این کار به سطح مناسبی از کارایی خواهند رسید و به این نتیجه می‌رسند که رسیدن به هدف “کیفیت” در واقع کلید موفقیت است. برای رسیدن به این منظور، نیاز است تا این تولیدکنندگان بر عملکردی مداوم در تمام طول فرآیند تولید تکیه کنند. طبیعتا هر مرحله از تولید نیازهای مختص به خود را دارد. پس از طراحی و ساخت یک قطعه برای یک خط تولید، یک آغاز سریع و ایمن منجر به سود آوری در حداکثر سرعت ممکن خواهد شد.

خدماتی که شرکت‌های Sidel و Gebo Cermex در نمایشگاه Drinktec 2017 اعلام نمودند عبارتند از:

–         راه حل‌های حفاظتی مدولار شامل حمایت‌های موجود و بسته‌های پشتیبانی و رائه‌ی راه حل‌های طراحی شده (tailored answers) به نیازهای مشتری. این مساله به تولیدکنندگان کمک می‌کند به حداکثر تولید ایمن رسیده در حالی که بتوانند قیمت‌های خود را نیز کنترل نمایند

–         راه حل‌های آموزشی سفارشی که به تولیدکنندگان نوشیدنی کمک می‌کند عملکردی تیمی ایجاد نمایند. این مساله این امکان را ایجاد می‌کند تا آغازی ایمن تر تجربه شده و راه ورود به بازار کوتاه تر شود. این دو شرکت نیل به این هدف را با به حداقل رساندن “زمان متوسط تعمیرات” یا MTTR برای بهره وری بهتر ایجاد می‌نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا