اخبار

خبر مهم برای صادرکنندگانی که هنوز رفع تعهد ارزی سال 98 را انجام نداده‌اند/ مهلت بازگشت ارز 4 ماه دیگر تمدید شد

بسپار/ایران پلیمر معاون کسب و کار اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای اعلام کرد: سازمان های صمت استانها نسبت به رفع تعلیق کارتهای بازرگانی اشخاصی که به دلیل عدم رفع تعهد ارزی تعلیق شده است، اقدام خواهد کرد تا صادرکننندگان مزبور ظرف 4 ماه نسبت به بازگشت ارز صادراتی خود مطابق با ضوابط اعلامی از سوی بخشنامه معاون اقتصادی رئیس جمهور در تاریخ 12 آبان ماه امسال اقدام کنند.

معاون کسب و کار اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه‌ای به مظفر علیخانی، معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: سازمان های صمت استانی نسبت به رفع تعلیق کارت بازرگانی اشخاصی که به دلیل عدم رفع تعهد ارزی تعلیق شده است، اقدام نمایند تا صادرکنندگان مزبور بتوانند نسبت به رفع تعهدات ارزی سال 98 خود از روش‌های مشروح در ابلاغیه شماره 90829 مورخ 99/8/12 معاون اقتصادی رییس جمهور اقدام نمایند.

در این نامه که به صورت اختصاصی در اختیار اکسپورتنا قرار گرفته، علی ملایی اعلام کرده است: بر همین اساس خواهشمند است دستور فرمایید اتاق های سراسر کشور نسبت به اطلاع رسانی به صادرکنندگان در این خصوص اقدام لازم را معمول دارند.

وی همچنین تاکید کرده است: بر اساس مصوبه مزبور، صادرکنندگان به مدت 4 ماه از ابلاغ این بخشنامه سازمان توسعه تجارت ایران در این خصوص مهلت دارند نسبت به رفع تعهد ارزی خود اقدام نمایند.

 

اکسپورتنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا