اخبار

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در پایگاه صادراتی ایرانی در ارمنستان/ فرصت ثبت نام تا دهم تیرماه

بسپار/ایران پلیمر با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند با حضور یک‌ساله در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان ایرانی در ارمنستان، به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود در این کشور بپردازند.

 فرصت ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان ایرانی در ارمنستان تا دهم تیرماه سال ۱۴۰۱ است و علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

این نمایشگاه دائمی به شرکت‌های دانش‌بنیان فرصتی یک ساله برای ارائه محصولات و توانمندی‌های خود می‌دهد. شرکت‌های دانش‌بنیان که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، از امکاناتی همچون ارتباط با بازار ارمنستان و اتحادیه اوراسیا، بازاریابی و فروش، تبلیغ محصولات، استفاده از فضای کار اختصاصی و اشتراکی، ملاقات‌های تجاری دوجانبه و چندجانبه، ارائه راهکارهای حقوقی، مالی و اقتصادی، تسهیل در ارتباطات میان تامین‌کننده و خریدار و دریافت خدمات صادراتی از کارگزار بهره‌مند می‌شوند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا