اخباراخبار ویژه

حمایت از مطالعات مرتبط با تاثیر میکروپلاستیک‌ها در محیط‌ زیست/ مهلت ارسال مقالات 15 آذرماه

بسپار/ ایران پلیمر سازمان حفاظت محیط زیست، از اساتید و پژوهشگران دعوت کرد تا لیست مطالعات علمی و یافته‌های پژوهشی مرتبط با «تاثیرات سوء میکروپلاستیک‌ها در محیط‌زیست» را به این مرکز ارسال کنند.

مسعود تجریشی؛ معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در نامه‌ای به معاونان پژوهشی فرهنگستان علوم و دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان،  شیراز، تبریز، گیلان، خلیج‌فارس بوشهر و هرمزگان، عنوان کرد که «مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در ایران» از طرح‌ها و مطالعات دانشگاهی و انجام پروژه‌های منطقه‌ای دعوت به همکاری می‌کند.

در این نامه با اشاره به اهمیت تحقیق و بررسی تاثیرات آلودگی میکروپلاستیک‌ها در محیط‌زیست، از اساتید، پژوهشگران و متخصصان دعوت شده است تا لیست مطالعات علمی و یافته‌های پژوهشی مرتبط با «تاثیرات سوء میکروپلاستیک‌ها در محیط‌زیست» را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنند.

مهلت ارسال این مقالات تا پانزدهم آذرماه سال جاری است و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۸۱۰۹۰ (آقای ثامنی) تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا