اخباراخبار ویژه

حسین در، رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی: ایران پلاست از برندهای برتر نمایشگاهی ست

بسپار/ایران پلیمر حسین در رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در گفت و گو با ستاد خبری ایران پلاست گفت: ما به روال سالهای گذشته و ادوار قبلی نمایشگاه ایران پلاست امسال هم در سالن اصلی حضور خواهیم داشت و با هدف ارایه توانمندی ها و دستاوردهای صنایع پایین دستی پتروشیمی در این نمایشگاه مشارکت خواهیم کرد. علاوه بر اعضا، میهمانان ویژه ای از سوی این اتحادیه برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده اند که در میان آنها هم از دولتمردان حضور دارند و هم از سایر تشکل های صنعت و صنف پلاستیک. استقبال خوبی هم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تعامل خوبی که در این دوره میان برگزارکننده نمایشگاه و انجمن ها شکل گرفت، گفت: هرچند ما در قالب اتحادیه تلاش داشتیم در تمامی دوره ها مناسبات خوبی با مدیران نمایشگاه ایران پلاست داشته باشیم ولی امسال شاهد جلب مشارکت خوبی بودیم که نسبت به بقیه دورها بسیار بهتر بود. امسال نیز مدیر نمایشگاه و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تشکل ها را به طور جدی وارد کار کردند و تشکل ها هم با دعوت از اعضای خود به نمایشگاه رونق دادند. نتیجه و استقبال را می بینید … . سیاست این دوره نویدبخش آن است که در صورت همسویی مدیریت برگزاری نمایشگاه در NPC با تشکل های صنعت پلیمر می توان برنامه ها را خیلی بهتر پیش برد و هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی نمایشگاه را ارتقا داد.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در ادامه گفت: نمایشگاه ایران پلاست به صورت بالقوه از برترین پلاست ها در منطقه است. چند موضوع البته حکم زنگ خطر را پیدا کرده که باید به آن توجه کرد. اول کاهش تعداد غرفه گذاران ماشین ساز و بعد برگزاری سایر نمایشگاه های تخصصی داخلی مثل نمایشگاه لوازم خانگی که می تواند بخشی از مخاطبان ایران پلاست را به سمت خود ببرد.

در هر حال قطعا برند ایران پلاست از برترین های نمایشگاهی در دنیاست. با برنامه ریزی و توجه به بازارهای اوراسیا و کشورهای همسایه و نفوذ در این بازارها حتما ایران پلاست هم قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و متقابلا به صنعت پلیمر کشور اعتبار بیشتری خواهد داد.

حسین دور ضمن اعلام این نکته که با دعوت از هیات های تجاری برای این دوره نمایشگاه باید به کارکرد آن کمک کرد، افزود: فکر می کنم همه اذعان داریم که ثابت شدن زمان برگزاری نمایشگاه از اولین خواست های ذینفعان است. نکته دیگر این است که مثل بسیاری از نمایشگاه های معتبر دنیا بتوانیم محل های مشخص به غرفه داران اختصاص بدهیم. ما در خیلی کشورها وقتی برای بازدید از نمایشگاه های پلاستیک می رویم، می دانیم که کدام شرکت دقیقا در چه سالنی و کدام غرفه قرار دارد. باید در ایران پلاست هم بتوانیم این برنامه را داشته باشیم و از امسال محل غرفه شرکت ها در سال آینده معلوم باشد.

نکته مهم دیگر هم رایزنی برای جذب غرفه گذارهای منطقه ای و فرامنطقه ای است. ایران پلاست در دوره هایی مشارکت خوبی با مسه دوسلدورف و یا AmaPlast ایتالیا و … داشت که امیدواریم احیا شود. برای حضور منسجم تر چینی ها و هندی ها هم می شود برنامه ریزی کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ساعت نمایشگاه بتواند به 10 صبح تا 20 و ساعات غیر پیک ترافیک تهران منتقل شود. در عین حال آرزو کرد با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی همه مشارکت کنندگان، موفق و سلامت نمایشگاه ایران پلاست را ترک کنند.

ایران پلاست 18 تا 21 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

 

 ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا