اخبار

حذف صدای منتقد کلید خورد/ بسپار و ایران پلیمر برای حضور در جلسه شورای سیاستگزاری ایران پلاست دعوت نشدند

بسپار/ ایران پلیمر صبح امروز جلسه دوم شورای سیاستگزاری دوره شانزدهم ایران پلاست برگزار شد. مصوبه این جلسه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در 5 دوره پیش رو در تاریخ مهرماه (نزدیک ترین زمان به برگزاری معتبرترین نمایشگاه لاستیک و لاستیک دنیا K Show  در آلمان) اعلام شده است.

این بار و در پی اعتراض این گروه رسانه ای به عدم حضور رسانه های تخصصی در جلسه نخست شورای سیاستگزاری، از برخی رسانه های این حوزه نیز دعوت به عمل آمد، اما بسپار و ایران پلیمر نماینده ای در جلسه نداشتند. به نظر می رسد این اقدام روابط عمومی NPC در پی انتقاداتی باشد که بسپار/ ایران پلیمر به روند برگزاری نمایشگاه (از جمله در مطالب زیر) و مثل همیشه در راستای نگرانی برای تضعیف جایگاه این نمایشگاه در عرصه های بین المللی داشته است.

طنز ماجرا اینجاست، نهادی که کوچکترین انتقاد و صدای مخالفی را برنمی تابد، چندی پیش، رتبه نخست سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را در وزارت نفت کسب کرد!

اینجا بیشتر بخوانید:

آیا نمایشگاه ایران پلاست امسال برگزار می شود؟

چرا در نمایشگاه ایران پلاست شرکت نمی کنم؟!

شورای سیاستگذاری ایران پلاست شانزدهم با حضور نمایندگان تشکل ها تشکیل شد/ جای خالی رسانه های تخصصی

 

نکته دردناک اما این است که در این دوره حضور تشکل ها پررنگ تر از همیشه بوده و شورای سیاستگزاری نمایشگاه با حضور نمایندگان آنها تشکیل شده و طبیعی است که مسوولیت آنچه در برگزاری نمایشگاه رخ می دهد، از جمله حذف صداهای منتقد، با این دوستان نیز خواهد بود. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا