اخبار

جشن با شکوه شرکت آوا شیمی در باغ الماس به مناسبت ۳۰ سال تولید

بسپار / ایران پلیمر شب گذشته باغ الماس میزبان صدها نفر از مدیران و دست درکاران صنعت رنگ و رزین، سازمان های دولتی و دوستانی بود که به دعوت شرکت آواشیمی گرد هم آمده بودند تا سی امین سال تاسیس این شرکت را جشن بگیرند. 

حسین رفیعی اجرای این برنامه را برعهده داشت و بسیاری از چهره های مطرح فوتبال (پیشکسوتان پرسپولیس) و سینما و تئاتر در این مراسم حضور داشتند. 

در ابتدای مراسم هرمز درودی، مدیرعامل طی سخنان کوتاهی ضمن ابراز دلتنگی از عدم حضور همسر و دختر خود در مراسم به دلیل تحصیل   فرزندش در خارج کشور، از مدیران مجموعه خود خصوصا مدیر فنی که ۲۵ سال شرکت را همراهی کرده و مدیر آزمایشگاه ها و R&D، فرزندش محمد و تمامی همکاران شرکت و مشتریان یا به قول وی شرکا تشکر کرد. 

خانم مهندس بیگدلی سخنران بعدی بود که در صحبت های کوتاه خود دو محصول جدید شرکت را معرفی کرد (تا ساعاتی دیگر مصاحبه اختصاصی و مفصل این گروه رسانه ای را با مدیرعامل می خوانید.)

در ادامه مراسم برنامه موسیقی سنتی توسط گروه آوای آرین اجرا شد که با استقبال حاضرین همراه بود. ابوالحسن رامین فر، موسس شرکت آرملات (پدر ریما رامین فر) برخی اشعار خود را برای میهمانان خواند که به دلیل نقدهای اجتماعی و سیاسی با تشویق های متعدد همراه شد. 
در کنار دیگر برنامه های سرگرمی که تا نیمه شب ادامه داشت از چهار نفر همکاران شرکت که در این مجموعه بازنشسته شده بودند نیز تجلیل به عمل آمد و هدایایی به آنان اهدا شد. پذیرایی کم نظیر و جشن پرشکوه سی امین سال تاسیس شرکت آواشیمی برای حاضرین شبی ویژه ساخت. 

گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر برای هرمز درودی و همکاران ارزو می کند دهه های موفق بسیاری را پیش رو داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا