اخبار

جداکننده فلز برای ماشین آلات قالب گیری تزریقی پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک شرکت تولیدکننده عایق‌های پلاستیکی مورد استفاده در سیم‌های مغناطیسی، اقدام به نصب دستگاه جداکننده فلز ساخت شرکت  Sesotec بمنظور شناسایی آلودگی‌های ناشی از حضور ذرات فلزی نموده است.

بمنظور آزمودن این دستگاه، دو کیسه حاوی گرانول با استفاده از این دستگاه مورد بررسی قرار گرفتند و نتایج حاکی از حضور سیم‌های مسی در این کیسه‌ها بود. قابل ذکر است حضور این سیم‌ها تنها با دستگاه X-ray قابل شناسایی بوده است.

دستگاه جداکننده فلز ساخت این شرکت از حساسیت و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. تمامی آلودگی‌ها، حتی مواردی که در داخل گرانول وجود دارند، با دقت و صحت قابل قبولی شناسایی می‌شوند.

شرکت‌های فرایندسازی پلاستیک‌ها، از این دستگاه بعنوان یک ابزار استاندارد حین فرایند تولید استفاده می‌نمایند. با استفاده از آن، این شرکت‌ها می‌توانند عدم وجود آلودگی‌های فلزی را به مشتریان خود تضمین کنند.

دستگاه شناسایی و جداکننده فلز بطور مستقیم در خط تولید و در بخش ورود مواد اولیه به داخل دستگاه قالب‌گیری تزریقی نصب شده و به نوعی بعنوان آخرین مرحله کنترلی در نظر گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا