اخبار

ثبت نام حضور در دومین کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری آغاز شد

بسپار/ ایران پلیمر امروزه چالش‌هایی چون رشد روز افزون جمعیت شهرنشین و کمبود مواد غذائی، مشکلات محیط زیستی، خشکسالی و کمبود آب در کشور، در دسترس نبودن منابع تازه غذایی در حد کفایت، مشکلات توزیع و حمل و نقل، باعث شده است تا موضوع تامین امنیت غذایی جامعه، به یکی از شرایط اصلی تحقق امنیت ملی و از ارکان توسعه اقتصادی کشور بدل گردد.

ازسوی دیگر لزوم توسعه امکانات صادرات مواد غذائی در راستای ارز آوری، اشتغال‌زائی و توسعه پایدار اقتصادی کشور و همچنین الزام تولیدکنندگان به رعایت استانداردهای بین المللی در بسته بندی مواد غذایی، دارویی و بهداشتی و نیاز به استفاده از بسته بندی های خاص برای صادرات این محصولات، استفاده از فن آوری‌های نوین بسته بندی را در رقابت با تولیدکنندگان سایرکشورها امری گریز ناپذیر نموده است.

درهمین راستا این کنفرانس در نظر دارد تا با توجه به نقش کلیدی پلیمرها به عنوان یکی از عناصر فناوریهای نوین بسته بندی، ضمن معرفی جایگاه فناوری‌های نوین بسته بندی در کشورهای پیشرفته و ارائه راهکارهای مورد نیاز در پیشبرد این فناوری ها در صنایع ایران، در قالب گردهمائی های سالانه با حضور برندها و شرکت‌های صاحب تکنولوژی روز بسته بندی در دنیا به همراه کارشناسان و مدیران سازمان‌ها و صنایع مرتبط کشور به بحث و تبادل نظر درخصوص آخرین تحولات و معرفی جدیدترین فناوریهای بسته بندی های پلیمری در جهان بپردازد.

پس از برگزاری موفق اولین کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری و با توجه به استقبال گسترده مدعوین و شرکت کنندگان در کنفرانس، مسئولین کمیته اجرایی  مطابق وعده ای که داده بودند دومین کنفرانس در حوزه بسته بندی های پلیمری را آغاز نمودند.

همانگونه که در کنفرانس اول بیان شد هدف از این سلسله کنفرانس ها ارتقا دانش فنی بسته بندی در داخل کشور به منظور دستیابی به کیفیت جهانی در بسته بندی های پلیمری بوده و برنامه های کنفرانس دوم بیشتر به سمت کاربردی شدن و ارائه نتایج و راهکارهای انجام شده و درحال انجام در صنایع کشور و نیز معرفی آخرین دستاوردهای جهانی در صنعت بسته بندی پلیمری خواهد بود.

 

نمایشگاه تخصصی بسته بندی

همزمان با برگزاری این کنفرانس، نمایشگاهی در مجاورت سالن اصلی کنفرانس با حضور تمامی اعضای زنجیره تامین صنعت بسته بندی و فعالین این حوزه  جهت آشنایی مدعوین و شرکت کنندگان کنفرانس با آخرین فن آوری ها در حوزه بسته بندی  های پلیمری طی دو روز برپا میباشد.

مدعوین و شرکت کنندگان میتوانند جهت مشاوره و دریافت راه حل های مورد نیاز صنایع خود در حوزه بسته بندی در طول مدت کنفرانس به غرفه های شرکت های حاضر در این نمایشگاه مراجعه نمایند.

جلسه حضوری با سخنرانان

لازم به ذکر است با توجه به حضور کلیه سخنرانان و نمایندگان شرکت های خارجی امکان برگزاری جلسات کاری خصوصی با نمایندگان هریک از شرکت های حاضر در کنفرانس به هماهنگی دیرخانه مهیا بوده و علاقه مندان می توانند جهت رزرو زمان جلسه با دبیرخانه کنفرانس هماهنگی نمایند.

 

این کنفرانس 24 بهمن ماه جاری در هتل المپیک تهران به همت پلیمر پیشرفته دانا برگزار می شود.

 

 021-88322042
 www.iranpolypack.ir
@IPP2019

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا