اخبار

تیوب های منعطف و شفاف جدید مخصوص محصولات آرایشی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بزرگترین شرکت تولیدکننده ی بسته بندی در هندوستان، شرکت بین المللی Uflex، محصول جدید و منحصر به فردی را در زمینه ی تولیدات تیوب ها معرفی نموده است. این محصول جدید Flexi-Tubes نام دارد که با وجود تک لایه بودن، مزایای چند لایه ها را نیز داراست. 
مساله ای که Flexi-Tubes را منحصر به فرد می نماید، ایجاد خواص سدگری متناسب با نیاز مشتری می باشد.  نیاز مشتری نیز با توجه به محصول تحت بسته بندی قرار گرفته، تعیین می شود. عمده ی محصولاتی که برای این منظور تولید می شوند، دارای سه لایه ی پلی اتیلن، فویل آلومینیوم و پلی اتیلن می باشند. استفاده از این تولیدات معمولی سه لایه امکان حصول سدگری بهبود یافته را ایجاد نمی کند. 
این در حالی است که شرکت Uflex، تلفیقی از پلی استر، پلی استر فلزی (Metallized polyester)، فویل آلومینیوم، نایلون/EVOH، پوشش های SiOx2، پوشش های AlOx و زیرآیندهای سدگر شفاف را در فرمول بندی خود استفاده نموده که درصد هریک بسته به نوع و میزان سدگری قابل تغییر می باشد. 
شرکت Uflex قادر است Flexi-Tubes را با قطرهای 19 تا 50 میلی متر ایجاد نموده و ظرفیت تولیدی بالغ بر 300 میلیون را در هر سال دارا می باشد. این ظرفیت تولیدی تا پایان سال 2018 در حدود 200 میلیون افزوده خواهد شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا