اخبار

تیم سازی برای قوی تر شدن در اقتصاد چرخشی دنیا

بسپار/ ایران پلیمر شرکت راهکارهای چرخشی Styrenics (SCS) اعلام کرده است که ELIX Polymers را به عنوان عضو جدیدی از تیم SCS در کنار دیگر اعضای این تیم (COEXPAN، INEOS Styrolution، Respol، Total، Trinseo و Versalis) پذیرفته است.

Nicolas Joly مدیر عامل شرکت SCS می‌گوید: «ما مفتخریم که با خوشامدگویی گرم به عضو جدید خود شرکت ELIX Polymers در مسیر ایجاد روابط و همکاری‌ها در زنجیره ارزش پیش می‌رویم. ما می‌خواهیم با ورود به سال 2020 با سرعت بیشتری پیش برویم و به توسعه مسیرهای آینده و گسترش فناوری‌های نوآورانه در حوزه بازیافت Styrenics و استفاده مجدد از مواد بازیافتی با کیفیت بالاتر حتی در بسته‌بندی‌های مواد غذایی، ادامه دهیم».
David Castaneda مدیر اجرایی شرکت ELIX Polymers می‌گوید: «این شرکت به عنوان یک تولیدکننده که ارائه دهنده مواد ABS در صنعت سلامت، خودروسازی و الکترونیک است، تعهد کرده است که چشم‌انداز شرکت SCS را در ایجاد ظرفیتی منحصربه‌فرد برای بازیافت Styrenics محقق کند. شرکت ELIX می‌خواهد محرک بخشی از تحولات صنعت در بستن چرخه و زنجیره ارزش Styrenic باشد و عضویت ما در این گروه گامی اساسی در راستای راهبرد اقتصاد چرخشی ماست».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا