اخبار

تولید چندسازه های سبک وزن و با کیفیت مخصوص صنعت هواپیمایی، تولیدات جدید Henkel

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر نیاز به چندسازه های سبک وزن، موثر و بهره ور، روز به روز در صنعت هواپیما رو به افزایش است. در این راستا، شرکت Henkel با گسترش محصولات خود بر راه حل های نوآورانه ی تولید این محصولات تمرکز کرده است. برای انجام چنین تولیداتی، این شرکت، واحد تولیدی خود واقع در de Valles کشور اسپانیا را گسترش داده است.  یکی از تولیدات نوآورانه ی این شرکت تولید درزگیر مایع (Liquid Shim) با نام تجاری Loctite EA 9378 AERO است. این محصول برای اولین بار در نمایشگاه JEC WORLD 2019 در پاریس معرفی شد.
این مایع درزگیر تولید شده، نسبت به نمونه های مشابه موجود عملکرد بهتری داشته و سبک وزن تر است. یکی از مهم ترین ویژگی های Loctite EA 9378 AERO سرعت پخت بیشتر در دمای معمول است. تولید این محصول موجب رهایش کربن کمتری در اتمسفر هوا شده و به میزان چشمگیری از هزینه های تولید می کاهد.
محصول Loctite EA 9378 AERO به گونه ای طراحی شده است که فاصله بین دو سطح را به خوبی پوشانده و توزیع یکنواختی از تنش های وارده را به این دو سطح را ایجاد کند. با استفاده از Loctite EA 9378 AERO قابلیت پوشاندن فواصل تا ۳ میلی متر به خوبی وجود دارد. جریان پذیری این محصول نیز بسیار مناسب شناخته شده است. 
علاوه بر سرعت پخت زیاد، استحکام مکانیکی Loctite EA 9378 AERO نسبت به محصولات مشابه بیشتر است. مقاومت این ماده در برابر خستگی نیز بیشتر است. بازخوردهای صورت گرفته از طرف مشتریان پس از مصرف این محصول بسیار مثبت بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا