اخبار

تولید پیش‌بندهای ضدباکتری برای مبارزه با کرونا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Skymark که در حوزه تولید فیلم‌های بسته‌بندی متخصص است، پیش‌بندهایی را برای مبارزه با کرونا تولید کرده که در آن‌ها از فناوری ضدباکتری استفاده شده است. این تلاش‌ها در پاسخ به اعلام عمومی برای کمک به کمبود اقلامی صورت گرفته است که مورد نیاز پزشکان و پرستاران است.

این شرکت موفق شده است در طول 10 روز گذشته 100 هزار عدد از این پیش‌بندها را تولید کند. در ابتدا یک پیش‌بند آزمایشی با ضخامت 25 میکرون برای ارزیابی ساخته شد و سپس با توجه به بازخورد مثبتی که دریافت شد، این محصول وارد مرحله تولید شد تا به عنوان اقلام محافظتی پاسخگوی نیازهای کادر درمانی در سراسر بریتانیا باشد.

این پیش‌بندها با استفاده از فناوری تولید فیلم Skymark ساخته شده‌اند و فناوری ضدباکتری Biomaster را نیز که توسط شرکت Addmaster فراهم شده، شامل می‌شوند. مدیر بخش تجاری Skymark آقای Paul Glover توضیح می‌دهد: «تیم ما نیاز چنین کاربردی را یافته است و راه‌هایی پیدا کرده که ظرفیت فعلی تولید را با آن منطبق کرده و ایده پیش‌بندهایی با مدل پانچو را پیاده کرده است. ما تجربه زیادی در تامین اقلام برای بخش بهداشت و درمان داریم و نیروهای انسانی ما به ویژه در هفته‌های اخیر تلاش بسیاری برای باز نگه داشتن کسب‌وکار در طول این دوره پرچالش کرده‌اند. چنین تلاش‌هایی برای ما این امکان را فراهم کرده است که تامین فیلم‌های پزشکی را تا سطحی بالاتر از سطوح تقاضای معمول برای مشتریان خود در بریتانیا و سراسر اروپا نگه داریم. همه ما درگیر بحران همه‌گیری کووید 19 هستیم و به عنوان یک کسب‌وکار Skymark به هر طریقی که بتواند از کارکنان شجاع بخش بهداشت و درمان حمایت می‌کند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا