اخبار

تولید مستربچ های رسانا با هدف بازار محصولات الکترونیک در NPE/ این نمایشگاه نیمه دوم اردیبهشت جاری در امریکا برگزار می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکتی به نام Modern Dispersions خط تولید مستربچ های رسانای خود مخصوص صنعت الکترونیک را گسترش داده است. این شرکت در نمایشگاه NPE2018 (که از 17 تا 21 اردیبهشت ماه جاری در اورلاندو امریکا برگزار می شود) و در همایشی جداگانه در Pittsburgh به نام AMI Conductive Plastics  محصولات خود را معرفی خواهد کرد.
دو مستربچ رسانای جدید این شرکت با هدف بازار محصولات الکترونیک تولید شده است. از این محصولات می توان در صنعت خودرو و مخابرات نیز بهره های زیادی برد. یکی از این محصولات PP-235 نام داشته که برای رسانا کردن PP مخصوص تولید قطعات قالب گیری تزریقی مصرف می شود. استفاده از این مستربچ زمانی صورت می گیرد که خواص ESD (ضد الکتریسیته ی ساکن) مورد نیاز باشد. این مستربچ می تواند از 50 تا 60 درصد با رنگ طبیعی و یا حاوی رنگ در رزین های PP مورد استفاده قرار گرفته و د رکاربردهای گوناگون مصرف شود.
یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت مستربچ رسانای CF-238 نام داشته که می تواند هم در کاربردهای رانشگری و هم در کاربردهای قالب گیری تزریقی مورد استفاده قرار گیرد. این مستربچ می تواند از 40 تا 50 درصد در مواد بازیافتی و یا غیر بازیافتی مورد استفاده قرار بگیرد. مستربچ CF-238 می تواند در محدوده ی گسترده ای از بسپارها نظیر الفین ها، PVC و پلی لاکتیک اسید مورد استفاده قرار گیرد.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا