اخبار

تولید محفظه پلیمری مخصوص خودروهای هیبریدی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، نخستین محفظه ذخیره سوخت پلاستیکی جهت مصرف در بازار رو به رشد خودروهای هیبریدی در ماه دسامبر سال 2016 میلادی توسط شرکت Plastic Omnium روانه بازار خواهد شد. این محصول بطور خاص برای استفاده در خودروهای هیبریدی ساخت شرکت Hyudai در کشور کره‌جنوبی تولید خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته انتظار می‌رود تولید خودروهای هیبریدی از دو میلیون خودرو در سال 2015 به 5/5 میلیون خودرو در سال 2020 افزایش یابد.

محفظه سوخت پلاستیکی به میزان 40 درصد سبک‌تر از نمونه‌های مشابه فلزی بوده که در حال حاضر در خودروهای هیبریدی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

فناوری ساخت محفظه‌های سوخت پلاستیکی شرکت Plastic Omnium، تحت عنوان Inwin، بگونه‌ای طراحی شده است که در برابر فشار بخار ناشی از سوخت هنگامی که خودرو در حالت استفاده از انرژی الکتریکی است مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. حین توسعه این فناوری تعداد 163 اختراع به ثبت رسیده است.

شرکت Plastic Omnium اعلام داشت تا سال 2018 میلادی سه نوع دیگر از محفظه‌های سوخت برای سه شرکت خودورسازی در آسیا و اروپا به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا