اخبار

تولید دستگاه قالب‌گیری تزریقی مجهز به دو قالب تخت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، نسل جدید دستگاه قالب‌گیری تزریقی مجهز به دو قالب تخت (two platen injection molding) با برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر زمان چرخه کوتاه، وزن بهینه شده قالب تخت و سامانه پیشرفته کنترلی بمنظور انجام فرایندهای سریع و ایجاد کیفیت بهتر در محصول توسط شرکت Windsor ساخته شد. هدف اصلی این شرکت، که به تازگی مالکیت شرکت Italtech را بدست آورده است، استفاده از متخصصان شرکت Italtech برای تولید دستگاه‌هایی با قیمت رقابتی در مقایسه با رقبای هندی عنوان شده است.

شرکت Italtech به عنوان یکی از پیشگامان تولید دستگاه‎‌های قالب‌گیری تزریقی پلاستیک‌های گرمانرم بوده که با شرکت‌هایی همچون Fiat، Renault، Nissan همکاری داشته است. تجربه اصلی این شرکت در تولید دستگاه‌های با تناژ بالا می‌باشد، بطوریکه حدود 700 دستگاه در سراسر جهان با نیروی فشاری بیش از 1000 تن را نصب و راه‌اندازی نموده است. دستگاه‌های سری KL با قابلیت اعمال فشاری معادل 8000-350 تن برای کاربردهای گوناگونی قابل استفاده است. نسبت اندازه قالب به اندازه دستگاه در آخرین دستگاه‌های تولیدی این سری بالا در نظر گرفته شده است. همچنین، افزایش تولید، قابلیت اطمینان، دقت و کاهش هزینه نگهداری دستگاه از دیگر مزیت‌های این سری می‌باشد. بر اساس فناوری استفاده شده در این سری نیروی اعمالی به چهار بخش جوش داده شده قالب به یک میزان وارد شده که منجر به افزایش طول عمر مفید آن می‌گردد.

بدین ترتیب، شرکت Windsor با استفاده از همین سری و بهینه کردن آن دستگاه مورد نیاز تولیدکننگان هندی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. رئیس شرکت Windsor می‌افزاید: “شرکت Italtech دارنده یکی از آخرین فناوری‌های دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی مجهز به دو قالب تخت می‌باشد. با توجه به گستردگی محصول مشتریان می‌توانند دستگاهی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا