اخبار

تولید بطری‌های PET برای استفاده در ظروف روغن گیاهی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت روسی Yug Rusi بمنظور به روز کردن بطری‌های نگهدارنده روغن گیاهی اقدام به افزایش سرمایه‌گذاری نموده است. در سال 2016، این شرکت در حدود 3/87 میلیون یورو در ساخت و بازسازی کارخانه تولید روغن در منطقه Krasnodar سرمایه‌گذاری نموده است.

در این پروژه، ساخت اتاق دیگ‌بخار با دستگاه‌های نوین بمنظور جایگزینی دستگاه‌های قدیمی در دستور کار قرار گرفته است. دلیل این امر کاهش نشر مواد مضر به جو عنوان شده است. نوسازی ابزارآلات خودکار و ادوات الکتریکی از دیگر مراحل این پروژه در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، واحد تازه احداث شده در شهر Labinskiy قصد دارد تا تولیدات بطری‌های PET خود را بمنظور استفاده در محصولات روغن این شرکت افزایش دهد. سالن قالب‌گیری تزریقی به مساحت 1000 مترمربع بوده و قابلیت تولید روزانه 700هزار ظرف پیش‌شکل‌دهی شده (preform) برای تولید بطری‌های یک لیتری و 130هزار ظرف 5 لیتری را دارد. این ظرف‌های پیش‌شکل‌دهی شده به بخش‌های دیگر این کارخانه در بخش جنوب غربی روسیه نیز ارسال می‌گردد.

این شرکت حدود 30% از بازار داخلی و 20% از بازار کشور قزاقستان را در اختیار دارد. گردش مالی این شرکت در حدود 1/84 میلیارد یورو بوده و بعنوان یکی از صادر کنندگان اصلی روغن و دانه روغنی به کشورهایی نظیر آلمان، جمهوری چک در کشور روسیه شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا