اخبار

تولید افزودنی‌های پلاستیکی در چین با سرمایه گذاری شرکت BASF

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در حال حاضر شرکت BASF در نظر دارد مبلغی بالغ بر 200 میلیون یورو را به صورت جهانی در جهت تولید افزودنی‌های پلاستیکی سرمایه گذاری نماید. 

در همین راستا ساختن یک واحد تولیدی جدید این افزودنی‌ها در واحد تولیدی Caojing واقع در شانگهای کشور چین اولین قدم مهم در راستای این هدف محسوب می‌شود. این واحد تولیدی یکی از بزرگترین‌ها در نوع خود بوده که قرار است سالیانه 42000 تن ظرفیت تولید داشته باشد. این واحد تولیدی قرار است مواد ضد اکسید شدن، مواد کمکی و تلفیقی از این دو را بسازد. انتظار می‌رود ساخت این واحد تولیدی در سال 2019 به اتمام برسد و فعالیت‌های تولیدی آن از سال 2020 آغاز شود. در ساخت این واحد تولیدی قرار است آخرین استاندارها در جهت حفاظت از محیط زیست رعایت شود. 

آسیا و به خصوص کشور چین بازار بالقوه‌ای برای مصرف افزودنی‌های پلاستیکی در صنایعی نظیر ساخت و ساز، بسته بندی، خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر محسوب می‌شود. 
زمانی که پلاستیک‌ها در دمای بالا فرآیند می‌شوند، ضد اکسید کننده‌ها از واکنش‌های اکسید شدن حرارتی آن‌ها جلوگیری می‌نمایند. این خاصیت زمانی که پلاستیک‌ها در معرض نور UV قرار می‌گیرند نیز وجود دارد. اکسید شدن ممکن است بر اغلب خواص محصولات پلاستیکی نظیر استحکام ضربه، افزایش طول، ترک خوردگی سطحی و تغییر رنگ تاثیرگذار باشد. 
شرکت BASF تنها شرکتی است که دارای واحد تولیدی افزودنی‌های پلاستیکی در تمامی آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و خاور میانه می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا