اخبار

تولید استایرن بوتادین رابر بازیافتی از سوی ژاپنی ها در سنگاپور

بسپار/ایران پلیمر شرکت پتروشیمی آساهی کاسئی ژاپن در نظر دارد یک واحد تولید محلول بازیافتی استایرن بوتادین رابر در سنگاپور راه‌اندازی کند.

به گزارش نیپنا به نقل از آرگوس مدیا، تولیدکننده پتروشیمی ژاپنی آساهی کاسئی قصد دارد محصول محلول بازیافتی استایرن بوتادین رابر (S-SBR) را در کارخانه‌اش واقع در سنگاپور تولید کند و برنامه‌ریزی کرده است این محصول تا پایان ماه مارس سال 2022 میلادی به مرحله تولید تجاری برسد.

این شرکت ژاپنی به‌تازگی با خرید حجمی نامعلوم محصول بوتادین بازیافتی ساخته شده از ضایعات پلاستیک و سوخت‌های زیست توده از شرکت شل استرن (Shell Eastern Petroleum) موافقت کرد.

آساهی کاسی انتظار دارد تقاضا برای محصول محلول بازیافتی استایرن بوتادین رابر بازیافتی به‌عنوان ماده اولیه برای تولید لاستیک‌های خودرو، مطابق حرکت روند جهانی به سمت کربن‌زدایی افزایش یابد.

شرکت تولیدکننده پتروشیمی تیجین (Teijin) همکار آساهی کاسئی در بحبوحه تمرکز فزاینده بر بازیافت مواد شیمیایی، قصد دارد تولید تراشه‌های پلی‌استر بازیافتی را از ژانویه در تایلند آغاز کند.

طبق گزارش انجمن سازندگان لاستیک اتومبیل ژاپن، مصرف لاستیک‌های مصنوعی برای تولید لاستیک خودرو در ژاپن با 23.6 درصد افزایش در سال به 300 هزار و 73 تن در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر رسید.

داده های انجمن صنعت پتروشیمی ژاپن نشان می‌دهد که تولید استایرن بوتادین رابر (SBR) در ژانویه تا اکتبر امسال با 37.6 درصد افزایش سالانه به 337 هزار و 600 تن رسید.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا