اخبار

توسعه قالب‌گیری تزریقی قطعات پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، واحد محصولات بهداشتی شرکت Leoni بطور خاص جهت تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی به روش قالب‌گیری تزریقی، طراحی شده و در آن قالب‌گیری قطعات دوجزئی لاستیک مایع سیلیکونی (LSR) صورت می‌پذیرد. راه‌اندازی این سامانه جدید جهت پاسخ‌گویی به نیاز روزافزون به قطعات آماده به نصب (ready-to-connect) با خواص مکانیکی و گرمایی مناسب و همچنین قطعات آب‌بندی شده در برابر فشار طراحی شده است. درخصوص میزان سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی این سامانه اشاره‌ای نشد.

با استفاده از LSR، این شرکت تولید قطعاتی چون رابط، واشر و شکاف دهنده‌های v-شکل بمنظور استفاده در سامانه‌های آندوسکوپی با مقاومت مناسب طی فرایند اتوکلاو را در دستور کار خود قرار خواهد داد. همچنین، بسپارهای FEP، ETFE و TPU نیز توسط این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر قطعات مورد استفاده در سامانه آندوسکوپی، شرکت Leoni قصد دارد قطعات مورد نیاز در دستگاه‌های پزشکی به منظور تصویربرداری و ردیابی را تولید نماید. علاوه بر این، این شرکت قطعات قالب‌گیری شده بر روی سطوح مختلف با قابلیت ضدمیکروبی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا