اخبار

توسعه دستگاه قالب‌گیری دمشی مجهز به کنترل‌کننده شعاعی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، صنعت خودرو به عنوان یک منبع مهم برای استفاده از دستگاه نوین قالب‌گیری تزریقی شرکت ST Soffiaggio Tecnica با نام تجاری Aspi 150.2 Seco بشمار می‌آید. این دستگاه بمنظور تولید قطعات فنی که در تولید آنها از لایه‌های هم‌پوشانی شده استفاده می‌گردد مناسب می‌باشد. این دستگاه در کارخانه مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفته است و در آینده نزدیک در کارخانه تولید قطعات خودرویی در کشور کره‌جنوبی نصب خواهد شد.

این دستگاه مجهز به دو رانشگر با ماردانی (screw) به قطر mm60 و دو محفظه موادی با ظرفیت 1 لیتر بوده و نیروی نگهدارنده گیره‌ی آن (clamping force) برابر kN200 می‌باشد.

آنچه که این دستگاه را نسبت به گونه‌های مشابه متمایز می‌سازد برخورداری از طراحی جدید در سر (head) رانشگر است. در نمونه Aspi Seco، از کنترل کننده ضخامت شعاعی مدل 4WDS برای اولین بار بهره‌برداری شده است. از مزایای این دستگاه می‌توان به برخورداری از چهار محرک (actuator) مستقل، عدم پس‌زنی به دلیل انتقال مستقیم سیلندر به دای و در نهایت استفاده از مبدل بعنوان کنترل کننده مکان دای بصورت مستقیم می‌باشد. علاوه بر آن، این دستگاه با برخورداری از 500 نقطه کنترلی از تولید محصول با ضخامت دیواره یکنواخت بخصوص حیت تولید قطعات حساس اطمینان بعمل می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا