اخبار

احیای مجدد یک واحد تولید انواع لوح فشرده در شهرک صنعتی شکوهیه قم

بسپار/ایران پلیمر در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قم واحد تولیدی شرکت مجتمع صنعتی فورتکس رایانه؛ تولید کننده انواع لوح فشرده (سی دی) احیا و به چرخه تولید بازگشت.

این واحد تولیدی از سال 1393 به دلیل مشکلات بانکی و ارزی راکد شده بود که روز پنجشنبه در مراسمی با حضور علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به چرخه تولید بازگشت.
مجتمع صنعتی فورتکس رایانه ظرفیت اسمی تولید سالیانه 150 میلیون عدد انواع لوح فشرده (سی دی) را دارد. جنس این CD ها پلی کربنات است.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 16 هزار و 800 متر مربع و با زیربنای 12 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شکوهیه استان قم قرار دارد.
برای احیا و بازگشت مجدد این مجتمع به چرخه تولید، 2 هزار و 700 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به صورت سرمایه ثابت انجام گرفته و برای 80 نفر شغل به وجود آمده است.
این شرکت با استفاده از ظرفیت های ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه استانی این ستاد و همچنین ماده 20 قانون رفع موانع تولید، به چرخه تولید بازگشت و فعالیت مجدد خود را شروع نموده است.
این واحد با توجه به زیرساخت‌های موجود برنامه توسعه در زمینه تولید لوازم جانبی مرتبط با صنایع IT و ICT مانند فلش مموری و پاوربانک ظرفیت های لازم را در عرصه تولید، توسعه و صادرات دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت

 

فصل تجارت 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا