اخبار

توافق شرکت Dow و Avangard برای پیشبرد اهداف اقتصاد چرخشی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Dow توافقنامه‌ای جدید را با شرکت نوآوری Avangard در هیوستون تگزاس امضا کرده است که اهداف اقتصاد چرخشی خود را پیگیری کند. بر اساس این توافق شرکت Avangard رزین‌های بازیافتی پس از مصرف را برای شرکت Dow تامین می‌کند.

شرکت Dow از این مورد به عنوان یک مورد بسیار مهم در سبد محصولی چرخش پلاستیک‌های خود یاد کرده است. مواد تامین شده تا پایان امسال در آمریکای شمالی نیز در دسترس خواهند بود.

آقای Victor Zapata، مدیر تجاری‌سازی بخش بازیافت شرکت Dow در امریکای لاتین و امریکای شمالی می‌گوید: «ما ابزارهایی که مشتریانمان برای ساخت محصولات از پلاستیک‌های بازیافتی نیاز دارند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم؛ مانند کیسه‌های مورد استفاده در سطل زباله و سلفون‌های بسته‌بندی برای تجمیع و ارسال محصولات بسته‌بندی‌شده. این همکاری ترکیبی است از فناوری Avangard در گردآوری و تفکیک زباله به همراه تخصص شرکت Dow در علوم مواد، به کارگیری مواد و مقیاس‌پذیری عملیات که به این ترتیب فرآوری یکنواخت و قابل اعتمادی از پلی‌اتیلن‌های بازیافتی کم‌چگال و کم‌چگال خطی برای مشتریانمان در امریکای شمالی فراهم می‌کند.»

طبق این توافق انحصاری برای تامین مواد بازیافتی، این مواد با مواد خام ترکیب شده و محصولاتی از پلی‌اتیلن‌های بازیافتی کم‌چگال و کم‌چگال خطی حاصل می‌شود. شرکت Avangard اعلام کرده است که کارخانه دیگری را برای گردآوری و تفکیک زباله در هیوستون بازگشایی کرده است و بازگشایی واحدهای جدیدی را نیز در نوادا و مکزیکو در نظر دارد.

مجله PlasticsToday از شرکت Dow درباره جنبه‌های آموزشی گردآوری پلاستیک‌های بازیافتی برای مصرف کننده نهایی پرسید و این شرکت نیز بر اهمیت آموزش به عنوان جزئی حیاتی در موفقیت هر گونه تلاشی که در کاهش ضایعات و تشویق اقتصاد چرخشی صورت می‌گیرد، تاکید کرد. با در نظر گرفتن چنین مسئله‌ای، شرکت Dow در پاییز گذشته «چالش بازیافت» را با هدف گسترش آگاهی در برنامه «برگرداندن به فروشگاه» و آموزش مصرف‌کنندگان پیرامون برچسب چگونه بازیافت کنیم را آغاز کرد.

Heather Turner مدیر بازاریابی شرکت Dow این پروژه را با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درباره اقلامی که با استفاده از این برنامه بازیافت می‌کرد، آغاز کرد. پس از آن سایر همکارانش در حوزه بازاریابی چنین رویکردی را پیش گرفتند. این مسئله جرقه‌ای بود که تلاش‌های گسترده‌تری برای مشارکت سایر کارکنان شرکت Dow ایجاد کرد و در نهایت منجر به همکاری در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر شد.

حوزه‌های تمرکز اصلی آموزش در این چالش به دنبال اشاره به جزئیات برنامه «برگرداندن به فروشگاه» و برچسب چگونه بازیافت کنیم، اطلاعاتی درباره مواد بازیافتی و یادآوری اهمیت بازیافت برای تک تک افراد بود.

شرکت Dow به PlasticsToday گفته است: «ویدئوها نمونه‌هایی عالی هستند که به خوبی نشان می‌دهند چه اتفاقی برای پلاستیک‌های گردآوری شده، تفکیک‌شده و بازیافت‌شده می‌افتد.»

Rick Perez مدیرعامل Avangard می‌گوید: «مشارکت ما با Dow از یک سو و برنامه ما برای گسترش فعالیت‌ها از سوی دیگر سبب شده که این پروژه برای Avangard بسیار جذاب باشد. تجربه 24 ساله گردآوری و تفکیک فیلم برای ما جایگاهی ویژه برای مواد بازیافتی ایجاد کرده است که به ما این امکان را می‌دهد که محصولات چرخشی را برای مشتریان خود توسعه دهیم.»

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا