اخبار

تهران پلاست در حال رایزنی با تشکل ها/ 3000 متر مربع فضای نمایشگاهی فروخته شد/ ماشین سازان در صدر مشارکت کنندگان

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه تهران پلاست سومین دوره خود را از دوم تا پنجم بهمن ماه در شهرآفتاب برگزار می کند. آقای بیگی مدیر پروژه یاد شده در شرکت خدمات نمایشگاهی آرسا به خبرنگار بسپار گفت: رایزنی با تشکل ها و انجمن های تخصصی آغاز شده و با انجمن سازندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمری توافق حاصل شده. با انجمن صناع همگن پلاستیک استان تهران و انجمن صنفی و کارفرمایی ماشین سازان و دیگر دوستان هم در حال رایزنی برای حلب بیشترین مشارکت در نمایشگاه تهران پلاست این دوره هستیم. 

 

وی از اختصاص دو سالن به این نمایشگاه خبر داد و اعلام کرد تا کنون 3000 متر از فضای نمایشگاهی واگذار شده است. استراتژی تهران پلاست جذب غرفه گذاران در دسته ماشین آلات و فرآیندهای پلاستیک است. 

 

اطلاعات بیشتر از طریق وبگاه رسمی نمایشگاه www.tehranplast.ir و یا شماره تلفن های 36026791-051 و مدیر پروژه: آقای مهندس بیگی 09120151274 و کارشناس پروژه: خانم مهندس جلالی 05136026791 قابل دریافت است.

 

گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر در این نمایشگاه با انتشار مجله ای  ویژه حضور خواهد داشت. علاقه مندان به درج آگهی تبلیغاتی در سایت یا مجله می توانند با شماره 02177533158 داخلی 2 تماس بگیرند. 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا