اخبار

تلفیق واحد های الفین و PHD پتروشیمی جم برای نخستین بار در جهان

بسپار می نویسد، مدیرعامل پتروشیمی جم از تلفیق واحد الفین با واحد  PHD  این شرکت برای نخستین بار در جهان خبر داد.


 حسین میرافضلی در مراسم معارفه مدیر جدید فروش و بازاریابی شرکت با اشاره به اصلاح عملکرد واحد های این مجتمع، اظهار کرد: برای نخستین بار در جهان توانستیم در پتروشیمی جم واحد الفین را با واحد PHD   تلفیق کنیم که این کار در جهان نادر است و امیدوارم نتایج مثبتی برای شرکت داشته باشد.

مدیرعامل پتروشیمی جم با تاکید بر بهینه سازی واحد ها و افزایش بهره وری شرکت، خاطرنشان کرد: اخیرا با همت کارکنان موفق شدیم که در واحد PE اصلاحاتی انجام دهیم و با این تغییرات توانستیم گرید LN  را در این واحد به تولید برسانیم که با توجه به بازار مناسب این گرید در فروش و سود آوری شرکت تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه باید سیاست فروش مویرگی را در پیش بگیریم اظهار داشت: با افزایش مجتمع های پتروشیمی در کشور قطعا در سال های آینده بازار محصولات پتروشیمی اشتباه خواهد شد و باید به این سمت برویم که فروش محصولات را به صورت بدون واسطه انجام دهیم تا حاشیه سود خودمان افزایش یابد و با مشتریان مستقیم در ارتباط باشیم.
میرافضلی با اشاره به طرح توسعه ای پتروشیمی جم تصریح کرد: با توجه به طرح توسعه ای که بن بر اجرا داریم امیدواریم در 5 سال آینده پتروشیمی جم را 2 برابر کنیم.

در این مراسم ، مجید بختیاری از مدیران خرید ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر جدید فروش و بازاریابی پتروشیمی جم معرفی شد.

  منبع: نیپنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا