اخبار

تفاهم نامه همکاری میان انجمن قطعه‌سازان ایران و اتحادیه صنایع آلمان منعقد شد

بسپار به نقل از وبگاه اتاق بازرگانی تهران می نویسد، طی سفر هیات تجاری ایران به آلمان تفاهم‌نامه‌ای میان برترام بروسارت، رییس اتحادیه صنعت باواریا و محمدرضا نجفی‌منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران امضا شد.


آخرین برنامه کاری در اولین روز سفر هیات تجاری اتاق تهران به آلمان، حضور در یک ضیافت شام و البته امضای یک سند همکاری میان انجمن قطعه‌سازان ایران و اتحادیه صنایع آلمان بود. هیات تجاری اتاق ایران که از روز گذشته، برنامه‌های مذاکرات و گفت‌وگوهای خود با فعالان بخش خصوصی ایالت باواریا در آلمان را آغاز کرده است، در آخرین برنامه خود در یک ضیافت شام شرکت کرد که توسط اتحادیه صنعت باواریا ترتیب داده شده بود.



در این مراسم تفاهم‌نامه‌ای میان برترام بروسارت، رییس اتحادیه صنعت باواریا و محمدرضا نجفی‌منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران امضا شد. این قرارداد همکاری در چهار بند به امضا رسید که شامل همکاری بین شرکت‌های ایالت باواریا و ایران در زمینه ساخت خودرو و قطعات، سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های ایالت باواریا و همتایان ایرانی در هر دو کشور، اعزام هیات‌های تجاری زمینه صنعت خودرو و قطعات و برگزاری همایش‌های مشترک در دو کشور به منظور اطلاع‌رسانی از وضعیت پیشرفت و فناوری به کارگرفته شده در صنعت خودرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا