اخبار

تعداد مشارکت کنندگان در ایران پلاست یازدهم از مرز 1100 شرکت گذشت

بسپار می نویسد, رضا خلج در گفتگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به افزایش مشارکت شرکت‌های اروپایی برای حضور در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تا به امروز حضور نزدیک به 200 شرکت اروپایی در نمایشگاه ایران پلاست قطعی شده است. این بدان معناست که بیش از 900 شرکت ایرانی در نمایشگاه مشارکت کرده اند که در ادوار گذشته ایران پلاست بی سابقه بوده است. 

 

مدیر یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به ثبت رکورد جدید مشارکت کنندگان داخلی و بین‌المللی در نمایشگاه ایران پلاست یازدهم، تصریح کرد: تا امروز حضور بیش از یک‌هزار و 100 شرکت در نمایشگاه قطعی شده که احتمالا در فاصله باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه به این آمار افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه ایران پلاست یازدهم حضور 24 کشور خارجی قطعی شده است، اظهار داشت: مشارکت شرکت‌های معتبر اروپایی در نمایشگاه یازدهم ایران پلاست افزایش داشته به طوری‌که تاکنون حضور نمایندگانی از کشورهای آلمان، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، یونان، صربستان، لوکزامبورگ، اتریش، سوئیس، اسپانیا، جمهوری چک، قبرس و ترکیه قطعی شده است.

خلج با بیان اینکه در بین کشورهای اروپایی، آلمان با 65 شرکت بیشترین مشارکت کننده را در نمایشگاه امسال ایران پلاست داشته است، تاکید کرد: بعد از آلمان، کشورهای ایتالیا با 49 شرکت، ترکیه با 24 شرکت، اتریش با 19 شرکت و فرانسه با 15 شرکت بیشترین مشارکت را داشته اند.

لازم به ذکر است امسال در قالب هیات های تجاری و یا به صورت انفرادی بازدیدکنندگان تخصصی از کشورهای آلمان، روماني، صربستان، فرانسه، يونان، اسلواکی، ترکیه، اوکراین و کانادا از آمریکا شمالی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست بازدید خواهند کرد.

مدیر نمایشگاه مهمترین سیاست و هدف برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست را بهبود فضای کسب و کار در صنایع تکمیلی پتروشیمی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در نمایشگاه امسال با هماهنگی دفتر صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرصت‌های جدید سرمایه گذاری در این صنایع ارزش آفرین هم اعلام می‌شود که تولیدکنندگان داخلی با اطلاع از تحولات جدید می‌توانند نسبت به انجام سرمایه گذاری جدید با مشارکت خارجی اقدام کنند.

این نمایشگاه دوم تا پنجم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا