اخبار

تشکل های پلیمری یک شرکت مدیریت صادرات و نمایشگاهی تاسیس کردند

بسپار می نویسد، چندین انجمن و تشکل پلیمری با همکاری یکدیگر یک شرکت مدیریت صادرات و نمایشگاهی تاسیس کردند. این شرکت می تواند نویدبخش حرکت های گروهی جدی در صنعت پلیمر کشور باشد. 

در مراسم دید و بازدید نوروزی شب گذشته که به همت انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران برگزار شد، تشکیل شرکت مدیریت صادرات و نمایشگاهی فعالین صنعت پلاستیک و پلیمر پیوند ایرانیان اعلام شد. این شرکت با همت انجمن ها و تشکل های صنایع همگن پلاستیک استان تهران، انجمن همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری، انجمن مستربچ و کامپاند ایران، اتحادیه سراسری تامین نیاز کشور و با همکاری خوشه پلاستیک استان تهران و شرکت شهرک های صنعتی ایران و همچنین حمایت سازمان توسعه تجارت تشکیل شده است.

این خبر را دکتر غلامرضا سلیمانی، معاونت صنایع کوچک در سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران در جلسه یاد شده اعلام و از دست درکاران این صنعت برای همکاری در آن دعوت کرد. 

برخی از مزایای عضویت در شرکت های مدیریت صادرات (EMC) بدین ترتیب است: حمایت و اعطای مجوز از سوی نهادها و سازمان های دولتی، انجام سریع صادرات و تسهیل در امور صادرات، برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس های تخصصی، تسهیل در سرمایه گذاری مشترک، عضویت در کارگروه توسعه صادرات استان، ایجاد دفاتر تجاری در بازارهای خارجی و اعطای نمایندگی، کمک به اعزام و پذیرش هیات های تجاری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا