اخبار

تسهیل صادرات محصولات پتروشیمی با همکاری گمرک ایران!

بسپار / ایران پلیمر  در راستای رفع موانع و مشکلات شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند صادرات محصولات تولیدی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشست مشترکی با حضور مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاونین و مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران عامل و مدیران بازرگانی شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

این نشست تخصصی با هماهنگی‌ امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل گمرک بندر امام خمینی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پس از استماع مشکلات و چالش های موجود در زمینه های فعالیتی شرکت های تولیدی در منطقه از سوی نمایندگان شرکت های پتروشیمی، راهکارهای اجرایی در جهت رفع موانع تولید و تسهیل در امر صادرات محصولات پتروشیمی از سوی مدیران ذیربط ارائه گردید که از آن جمله می توان به تسهیل در صادرات محصولات موجود شرکت پتروشیمی بندر امام شامل ریفرمیت، پنتان پلاس و رافینت محصولات ریفرمیت و برش سنگین نفتای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اشاره کرد.

در ادامه این نشست و در جهت آشنایی با فرآیند انجام فعالیت های تولیدی شرکت های منطقه، هیات مذکور نیز از سایت های پنجگانه و سایت عملیاتی شرکت های پتروشیمی بندر امام، بوعلی سینا و مبادی ورودی و خروجی به منطقه بازدید میدانی نمودند.

 

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا