اخبار

ترموپلاستیک های کاملا ایمن برای لوازم در تماس با غذای کودکان

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Polyone به شرکت های تولیدکننده لوازم نوزادان کمک خواهد کرد تا استاندارهای لازم برای امنیت غذایی نوزادان حفظ شود. شرکت PolyOne GLS Thermoplastic Elastomers به یک شرکت ژاپنی تولیدکننده ی لوازم نوزادان کمک می کند تا به سخت ترین استاندارهای امنیت غذایی نوزادان دست یابد. این شرکت به این کسب و کار کمک خواهد کرد تا یک مجموعه ی غذایی را برای کودکان و نوزادان با استفاده از گونه ی جدید Versaflex TPE تولید نماید. این محصولات می توانند شیشه ی شیر، کاسه ی غذای نوزادان و قاشق باشد. 
علاوه بر این، این تولیدکننده قادر خواهد بود استاندارهای تماسی مواد غذایی را به صورت همزمان در چین و ژاپن رعایت کرده و نام تجاری خود را در هر دو کشور اعتبار ببخشد. 
طبق گفته ی Charles Page مدیر بازاریابی جهانی شرکت PolyOne GLS :”ما به صورت تنگاتنگ با این مشتری کار کرده تا نیازهای کاربردی آن را بشناسیم و راه حلی طراحی کنیم که نیازهای امنیتی و بسیار سخت امروزه ی ما در مورد تماس با مواد غذایی را مرتفع سازد. به صورت همزمان ما به مشتری خود کمک خواهیم کرد تا محصولی را تولید نماید که برای قرارگیری در ماشین ظرف شویی مناسب بوده و برای قرارگیری در دسترس کودک از سیلیکون هم نرم تر باشد.”
فرمول بندی شرکت PolyOne GLS آزمون های استاندارد مهاجرت غذایی مربوط به کشور ژاپن با نام Guobiao یا GB را گذرانده است. علاوه بر این، این فرمول بندی جدید را می توان با استفاده از قالب های موجود مصرف کرده و هزینه های تولید قالب های جدید را کاهش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا