اخبار

ترزا می سیاست انگلستان در جهت حذف زباله های پلاستیکی تا 25 سال آینده را اعلام کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، نخست وزیر انگلستان Theresa May اعلام کرده است که طبق سیاست های پیش گرفته شده توسط دولت انگلستان تا 25 سال آینده میزان زباله های پلاستیکی به مقدار چشم گیری خواهش خواهد یافت. این دولت این سیاست را “قانون زباله های قابل اجتناب” (Avoidable plastic waste) نام گذاری کرده است.

شخص مسئول این سیاست گذاری ها بیان کرده است که در جهت کمک به انجام این سیاست سوپرمارکت دارها تشویق می شوند تا محصولاتی را به خریداران معرفی کنند که در بسته بندی آن ها از پلاستیک ها استفاده نشده است. علاوه بر این مالیات کیسه های پلاستیکی در سراسر این کشور افزایش یافته است.

طبق گفته ی Theresa May :”ما به صدمات وحشتناکی که سابقا به محیط زیست زده ایم نگاه می کنیم و به این فکر می کنیم که چگونه شخصی می تواند مواد تهدیدآفرین را به محیط زیست وارد کند؟ من مطمئنم آیندگان در مورد ما فکر خواهند کرد که چگونه اجازه دادیم این حجم از پلاستیک تولید شود. میزان پلاستیک تولید شده به تنهایی در انگلستان سالیانه می تواند 1000 کاخ سلطنتی انگسلتان را پر کند.”

دولت انگلستان در تلاش است تا تهدیدهایی که تولید زباله ها ایجاد می کنند را کاهش داده و به کشورهای مختلف نیز در جهت کاهش زباله های پلاستیکی، افزایش امنیت دریاها و اقیانوس ها و ایجاد کمربند آبی در سطح دریاهای آزاد خصوصا دریاهای مربوط به این کشورکمک کند.

در جهت کمک به انجام این سیاست ها سرمایه ای بالغ بر 10 میلیون پوند به مدارس اختصاص داده شده است تا برنامه های آموزشی برای کودکان در جهت کاهش زباله ها اجرا شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا