اخباراخبار ویژه

ترجمه اختصاصی بسپار/ Axalta یک سامانه سریع خشک شونده برای صنایع خودرویی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Axalta اعلام کرد که تولید سامانه Imlar 4:1 AV را جهت مشتریان خودرویی در مکزیک آغاز کرده است. این سامانه سریع خشک شونده دارای خواص ویسکوزیته بالا می باشد که منجر به ایجاد ظاهر هموارتر تنها با یک دست اعمال می شود. در نتیجه در زمان و هزینه های مشتریان خودرویی شرکت Axalta صرفه جویی خواهد شد.

این سامانه شامل سه محصول می شود که به آسانی در شرایط آب و هوایی مختلف قابل اعمال می باشند. این سامانه براقیت بالا و همتراز شوندگی خوبی ایجاد می کند. همچنین زمان خشک شدن و نیاز به صیقل دادن (polishing) را کاهش می دهد. سامانه Imlar 4:1 AV شامل محصولات زیر می باشد: – بتونه 930SM AV 2K که دارای زمان خشک شدن کوتاه و سنباده خوری مناسب می باشد. – Bikapa Plus basecoat که سطحی با ظاهر عالی ایجاد می کند. – Klarity AV IW500 2K clearcoat  کمک می کند که با حداقل تلاش به ضخامت مناسب دست پیدا کرد.

این شفاف پوشه دارای همتراز شوندگی خوب ، براقیت بالا و ظاهر زیبا می باشد و برای استفاده بر روی انواع رنگ های تعمیری طراحی شده است. به گفته Marcelo Herrera مدیر بازرگانی Axalta در امریکای لاتین ، این شرکت در زمان توسعه سامانه Imlar 4:1 AV برای درک نیاز های مشتریان و توسعه محصول با سرعت خشک شدن بالا با مشتریان و رنگ کاران مشورت داشته است. این سامانه سریع خشک شونده برای کارگاههای کوچک و متوسط مناسب بوده و کارایی آنها را با حفظ کیفیت بالا می برد. Axalta فنا.وری های متنوعی را برای کارگاه های تعمیراتی خودرو ارائه می کند و نیاز های مشتریان را برطرف می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا